BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Vilka fina magar ni alla har =) Så avundsjuk jag blir. Har ni bilder som visar innan och i dagsläget?
Va fina ni är allihop. Jag är så mullig sen tidigare så kan inte avgöra vad som är fett / svullet eller babymage haha :)
Jag är här..Har också bett om inträde men får inget insläpp och inget svar på mailet. Tror jag mailade FruHolmli. Men hon kanske är aktiv alls längre?
Tycker jag är inne i en bara väntan period nu. Bokat rul den 23 december. Har inga känningar knappt alls. Snarare känslan av att vara ogravid. Vill bara att veckorna ska springa fram. Efter RUL kommer vi börja planera, titta på kläder, barnvagn osv. Längtar <3 när har ni andra RUL?
Finns det en FB tråd? Den skulle jah vilja vara med i ??. Är inte så ofta här men destinera på fb ????????
Men va konstigt mitt inlägg blev, en massa ?? Skulle vara glada gubbar ju!
Men va konstigt mitt inlägg blev, en massa ?? Skulle vara glada gubbar ju!
Maila mig ditt fb namn och beskrivning av profilbild så kan jag lägga in dig i en fb grupp med bf vår 2017
Herreminje, vad trött jag är. Jag har liksom passerat trötthetsstadiet och lider numera av tröttma.
Idag har jag varit på intervju (kändes bra, vi håller tummarna) och dessutom jobbat lång dag. Är helt slut. Imorgon är det glukosbelastning som gäller.
Jag tror jag kände ett litet bebisfladder i magen idag. Så himla mysigt!
Har ni känt något än?
Herreminje, vad trött jag är. Jag har liksom passerat trötthetsstadiet och lider numera av tröttma.
Idag har jag varit på intervju (kändes bra, vi håller tummarna) och dessutom jobbat lång dag. Är helt slut. Imorgon är det glukosbelastning som gäller.
Har ni känt något än?
Har ni känt något än?