BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
RUL nr 2 idag då bebis inte var så samarbetsvillig förra torsdagen. Hann bli lite nojjig! Allt såg jättefint ut och vi fick ett stort OK <3 Känner hans sparkar/buffar varje dag, supermysigt men har haft svårt att njuta ordentligt tills vi hade gjort detta rul. Firade med några söta bodys från newbie efteråt :) Är i vecka 19+2! 50% på tisdag! Tjoho :)

Hur mår ni?
Hmmm jag känner små diffusa ryck i magen ibland och lite konstiga kurrningar. Känna mest vid sidorna av naveln. Är i v 21 på söndag. Tror ni de kan va bebisen som äntligen är på g?
Hej :) nytt år och har idag tänkt på hur lyckligt lottade vi alla är. Kommer ni ihåg när man kämpade med ägglossningstester, kollade temp, letade streck på stickor och hoppades varje månad. Det kändes som en evighet och ett konstant letande efter gravidsymtom. Nu är vi alla mer än halvvägs och i vår kommer bebisarna :)
Börjar känna av bebisen lite mer nu vilket är mysigt men längtar till sparkarna (dock ej att de gör ont
).
Gjort rul idag och fick se en till synes frisk pojke sparka omkring. Jag som var helt övertygad om att det var en flicka som låg i magen känner mig nästan chockad. Självklart glad men jag tycker det är lusigt att magkänslan var så fel. Nu håller vi tummarna att han vill stanna hos oss!
Var också på rul idag! En frisk liten bebis, och jag e så glad. Har varit så orolig att något skulle vara fel, men allt såg så fint ut. Den lille drack vatten och vinkade till oss. Vi tog ej reda på kön, men gud vad jag e nyfiken!
Var också på rul idag! En frisk liten bebis, och jag e så glad. Har varit så orolig att något skulle vara fel, men allt såg så fint ut. Den lille drack vatten och vinkade till oss. Vi tog ej reda på kön, men gud vad jag e nyfiken!
Vad härligt att alla RUL verkar ha gått bra. :)
Hade mitt i fredags och precis som de flesta andra har jag också en grabbhalva i magen. <3
Nytt BF är 19 maj. Så nu har jag haft 11, 22, 20 och nu 19 maj. Hehe, tur det inte ska ändras mer nu. ;)
Är det fler än jag som (förmodligen) ska föda med kejsarsnitt?
Vad härligt att alla RUL verkar ha gått bra. :)
Hade mitt i fredags och precis som de flesta andra har jag också en grabbhalva i magen. <3
Nytt BF är 19 maj. Så nu har jag haft 11, 22, 20 och nu 19 maj. Hehe, tur det inte ska ändras mer nu. ;)
Är det fler än jag som (förmodligen) ska föda med kejsarsnitt?