• Onix

BF maj 2017

Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

• Svar på tråden BF maj 2017
  • Anotherone
    jooo skrev 2016-12-23 11:45:12 följande:

Heeej tjejer, nu har vi varit på RUL. Allt såg finfint ut, vi låg kvar enligt mått på samma dag med bg 20 maj..och vi väntar också en POJKE. Haha som så många sagt verkar va pojkarnas månad i maj. Känner fortfarande inga som helst rörelser..men den lilla röde sig ju allt där inne, så bara att gå och vänta :P

Grattis!! Roligt med fler pojkar... hoppas att april eller juni får överskott på flickor då så att det jämnar ut sig litegrann

Minns känslan från första barnet, då hade jag inte känt några rörelser alls när vi gjorde RUL och det var så konstigt att se bebisen röra sig där inne!
  • hope88
    jooo skrev 2016-12-23 11:45:12 följande:

Heeej tjejer, nu har vi varit på RUL. Allt såg finfint ut, vi låg kvar enligt mått på samma dag med bg 20 maj..och vi väntar också en POJKE. Haha som så många sagt verkar va pojkarnas månad i maj. Känner fortfarande inga som helst rörelser..men den lilla röde sig ju allt där inne, så bara att gå och vänta :P

Så härligt! Grattis <3

Ja maj blir verkligen pojkarnas månad!

Det kommer komma strax :) Igår och idag kände maken första sparkarna. Trodde inte det skulle komma så tidigt men bm sa att moderkakan låg i bakvägg och att man kände tidigare då.

Hoppas bara de kan se hela hjärtat nästa fredag så vi får en ok stämpel!
  • Miichz

Hej alla fina blivande mammor!

Måste bara kolla, är JAG den ända som väntar en flicka här? Har bara sätt massa pojkbebisar än så länge i denna tråd hehe :)

Och GOD JUL ????

• happylife
    Miichz skrev 2016-12-23 23:22:25 följande:

Måste bara kolla, är JAG den ända som väntar en flicka här? Har bara sätt massa pojkbebisar än så länge i denna tråd hehe :)

Och GOD JUL ????

Tjej här med God Jul!
  • Bebisbubbla

Haha börjar vara komiskt detta men vi väntar också en POJKE :). Allt såg fint ut på RUL och blev flyttad fem dagar, BF 20 maj. God jul!

• Snäckan26

God jul tjejer och jag hoppas ni får en mysig julafton =) tänk att nästa år har vi allihopa en till liten männsika att fira jul tillsammans med !

• ika_109

Och GOD JUL ????

Vi väntar en liten tjejja! H
  • Daniiiiiellaa

Och GOD JUL ????

Här väntas en liten flicka med! God jul! :D
  • Miichz

Nämen va kul att de va iallafall tre till som väntar flickor :)

När är ni beräknade ?:)

Ja är beräknad 11 maj :)

GOD JUL??