BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Vi kommer få ärva en vagn från min kusin och en säng från en annan släkting. Vi har själva gjort oss av med allt från de andra två barnen och det känns inte jätteekonomiskt att tokshoppa när det bara blir en till. Vi satsar på nytt babyskydd och bilbarnstol. Känns viktigt att ha nytt och fräscht där. Bärsele ska vi också handla, en ergobaby 360.
I dag har jag mitt utökade UL. Ett läkarultraljud där bebisens alla organ ska gås igenom. Jag är inte så speciellt nervös eftersom bm gjorde detsamma i torsdags. Ska mest bara bli en mysig liten utflykt hoppas jag.
Vi kommer få ärva en vagn från min kusin och en säng från en annan släkting. Vi har själva gjort oss av med allt från de andra två barnen och det känns inte jätteekonomiskt att tokshoppa när det bara blir en till. Vi satsar på nytt babyskydd och bilbarnstol. Känns viktigt att ha nytt och fräscht där. Bärsele ska vi också handla, en ergobaby 360.
I dag har jag mitt utökade UL. Ett läkarultraljud där bebisens alla organ ska gås igenom. Jag är inte så speciellt nervös eftersom bm gjorde detsamma i torsdags. Ska mest bara bli en mysig liten utflykt hoppas jag.
Ha ha sorry mitt inlägg hängde sig visst och blev skrivet 3 gg
Tycker de är svårt med namn. Vi har börjat skriva en lista med potentiella namn. Men kommer nog bestämma oss helt hundra först när vi ser bebisen.
Tycker de är svårt med namn. Vi har börjat skriva en lista med potentiella namn. Men kommer nog bestämma oss helt hundra först när vi ser bebisen. ![]()
Bärsele är grymt att ha. Har två Babybjörn active, en vanlig och en Maduca. Funderar dock på en ny men avvaktar och ser vilket behov bebisen har. Skulle vilja ha en babybjörn one tror jag. Manducan var så bökig att få på sig och Active blir lite tungt. Har du testat Ergobabyn?
Lycka till på ultraljudet!
Jag har inte testat ergo 360 själv bara läst i sjalforum att den är mycket omtyckt. Vi kommer köra bärsjal i början kanske tom på BB. :)
Läkar-UL avklarat och allt var perfekt. Speciellt hjärtat granskades eftersom bred nackspalt kan indikera hjärtfel. Dock finns inget som tyder på det med bebisen i magen. Superskönt!
Skönt de gick bra!
Ska oxå testa sjal tänkte jag. Lånar av en kompis till att börja med.