BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Och så har även vi gjort vårt RUL - allt gick jättebra och det såg finfint ut och imorgon har jag enl. appen gått 50 % av min graviditet!
Och så har även vi gjort vårt RUL - allt gick jättebra och det såg finfint ut och imorgon har jag enl. appen gått 50 % av min graviditet!
Fler än jag som blir förvirrade av dagarna nu kring jul? Jag har varit ledig lördag-måndag och jobbar nu ett par dagar innan jag tagit semester över nyår.
Jag vet inte om det är gravidhjärnan eller vad men jag blev helt paff när jag vaknade imorse och kollade gravid-appen där det stod 22+0.
Vadå 22+0 tänkte jag, har den fått spunk? Jag byter ju vecka på tisdagar men det är ju bara måndag idag...... not..
Skönt i och för sig med röda dagar och några korta veckor på jobbet framöver men det blir kaos i hjärnan haha!!
Nu har även maken min fått känna sparkar! Första gången på juldagen och ett par gånger igår.
Så himla kul!!
Har moderkakan i framvägg, v21+3 idag :)
Dagens mellanmål: ostig broccoligratäng ;) kan bli min nya craving...
Nu har även maken min fått känna sparkar! Första gången på juldagen och ett par gånger igår.
Så himla kul!!
Har moderkakan i framvägg, v21+3 idag :)
Vi också tjej, vår andra tös. Beräknad 12 maj. :)
Är det bara jag som inte valde att ta reda på kön? Tror dock det är en pojke. Har inga belägg för det bara en känsla =)
Har inte heller känt några rörelser är nu 19+1
Är det bara jag som inte valde att ta reda på kön? Tror dock det är en pojke. Har inga belägg för det bara en känsla =)