• Onix

BF maj 2017

Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

• Svar på tråden BF maj 2017
  • ika_109

Och så har även vi gjort vårt RUL - allt gick jättebra och det såg finfint ut och imorgon har jag enl. appen gått 50 % av min graviditet!

• Anotherone
    ika_109 skrev 2016-12-27 10:06:20 följande:

Och så har även vi gjort vårt RUL - allt gick jättebra och det såg finfint ut och imorgon har jag enl. appen gått 50 % av min graviditet!

Vad skönt att allt såg bra ut!!

• Anotherone

Fler än jag som blir förvirrade av dagarna nu kring jul? Jag har varit ledig lördag-måndag och jobbar nu ett par dagar innan jag tagit semester över nyår.

Jag vet inte om det är gravidhjärnan eller vad men jag blev helt paff när jag vaknade imorse och kollade gravid-appen där det stod 22+0.
    Vadå 22+0 tänkte jag, har den fått spunk? Jag byter ju vecka på tisdagar men det är ju bara måndag idag...... not..

Skönt i och för sig med röda dagar och några korta veckor på jobbet framöver men det blir kaos i hjärnan haha!!

• Freijah

Nu har även maken min fått känna sparkar! Första gången på juldagen och ett par gånger igår.

Så himla kul!!

Har moderkakan i framvägg, v21+3 idag :)

• Ankissen
    Freijah skrev 2016-12-27 15:32:15 följande:

Nu har även maken min fått känna sparkar! Första gången på juldagen och ett par gånger igår.

Så himla kul!!

Har moderkakan i framvägg, v21+3 idag :)

Så härligt! Min väntar och längtar. Jag har också moderkakan i framvägg och gick in i v.20 idag.
  • svartspets

Vi också tjej, vår andra tös. Beräknad 12 maj. :)

• Anonym SE

Är det bara jag som inte valde att ta reda på kön? Tror dock det är en pojke. Har inga belägg för det bara en känsla =)

Har inte heller känt några rörelser är nu 19+1

• Anotherone
    Anonym SE skrev 2016-12-27 19:43:13 följande:

Är det bara jag som inte valde att ta reda på kön? Tror dock det är en pojke. Har inga belägg för det bara en känsla =)

Hade jag fått bestämma hade vi inte kollat. Men min man ville hemskt gärna veta så därför tog vi reda på det.
  • ika_109
    Anonym SE skrev 2016-12-27 19:43:13 följande:

Jag hade önskat att vi inte tog reda på det men min nyfikenhet tog överhanden.. och för min sambo så spelade det ingen roll alls!

Men vilken rolig liten överraskning Ni kommer få på BF :)

Jag hade helt fel på mina gissningar på båda våra! Men den kinesiska kalendern hade rätt..