BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej :) nytt år och har idag tänkt på hur lyckligt lottade vi alla är. Kommer ni ihåg när man kämpade med ägglossningstester, kollade temp, letade streck på stickor och hoppades varje månad. Det kändes som en evighet och ett konstant letande efter gravidsymtom. Nu är vi alla mer än halvvägs och i vår kommer bebisarna :)
Är det fler än jag som (förmodligen) ska föda med kejsarsnitt?
Ska mäta magen för första gången när jag är i vecka 26, tycker det känns sent men jag kommer inte ihåg när jag gjorde det under förra graviditeten.
Är det nån som har mätt sin mage än?
Ska mäta magen för första gången när jag är i vecka 26, tycker det känns sent men jag kommer inte ihåg när jag gjorde det under förra graviditeten.
Är det nån som har mätt sin mage än?
När du säger v26 är du då 25+nånting? För de ska ju börja mäta från v24-25 och då räknar de inte sådär optimistiskt med veckorna som man själv vill göra :)
Vad gör man på träffarna med bm nu under våren? Har mitt första i v 24. :)
Vad gör man på träffarna med bm nu under våren? Har mitt första i v 24. :)