BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
En miniuppdatering från mig. Igår i v 37+2 föddes min son. 3400 g och 50 cm. Allt gick jättebra och nu är vi hemma igen.
En miniuppdatering från mig. Igår i v 37+2 föddes min son. 3400 g och 50 cm. Allt gick jättebra och nu är vi hemma igen.
Min första startade också med vattenavgång, klockan fem på em. Sonen är född klockan 6:48 morgonen därpå efter en väldigt jobbig natt.
Min andra startade med regelbundna värkar, klockan sju på morgonen. Runt sex minuter emellan sådär. Vi åt frukost i lugn och ro, körde sonen till dagis och åkte sen hem och packade det sista. Klockan tio kom vi in till förlossningen. Dottern var ute tio i två. Helt magisk förlossning som jag gärna upplever igen om jag får välja. Bäst av allt var att jag var så pigg under förloppet eftersom jag sovit gott natten innan. Ella var oxå pigg när hon kom ut, började amma på förlossningsbordet. Brorsan var mer seg efter sin långa förlossning.
165/110 har jag haft som mest pendlar lite nu. Är inlagd på förlossningen igen från idag varit hemma i 2 dagae innan. Nu har dock läkaren bestämt sig för att sätta igång honom så fått första shotten nu. Är öppen 1 cm sen innan så lär dröja. Men underbart att få se sin plutt inom några dagar . Hur mår du?
Jag har fått tid för igångsättning på fredag!!! Är då i 37+3.
Bf +1 och mannen har nu blivit sjuk :( Magsmärtor... Typ magkatarr fast värre och int i hela magen. hans syster (de jobbar på samma jobb) hade exakt samma smärta för en vecka sedan. Hon var sängliggandes tre dagar och åkte in på akuten tillslut för att det gjorde så ont. Tänk om han fått samma bakterie (eller vad det nu är), tänk om jag måste föda utan honom :'( Eller tänk om jag också blir sjuk? Känner nästan hur paniken kryper i kroppen...
Bf +1 och mannen har nu blivit sjuk :( Magsmärtor... Typ magkatarr fast värre och int i hela magen. hans syster (de jobbar på samma jobb) hade exakt samma smärta för en vecka sedan. Hon var sängliggandes tre dagar och åkte in på akuten tillslut för att det gjorde så ont. Tänk om han fått samma bakterie (eller vad det nu är), tänk om jag måste föda utan honom :'( Eller tänk om jag också blir sjuk? Känner nästan hur paniken kryper i kroppen...
Jag har fått tid för igångsättning på fredag!!! Är då i 37+3.