BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Här lyser lillasyster med frånvaron!!
1/5 skulle hon kommit! :)
Tisdag sätts jag igång om hon inte kommer i helgen. 16 dagar över tid då!!!!
Skitunge.
Jag mår bra. Hon mår bra, det är väl huvudsaken.
Men väntan är såååååå dryg!!!
Skitunge.
Skitunge.
Här är en till som bara väntar o väntar... bf +4 än så länge!
Gick över 16 dagar med första och vill absolut inte göra de igen men just nu känns de rätt hopplöst.. och allas tjat om att bebisen borde komma nu och att jag borde trycka ut henne är jag lagom trött på, hade jag fått bestämma eller välja själv när jag ska trycka ut henne så hade hon redan varit ute kan jag lova! Just nu ligger hon ju bara där inne och gottar på sig.. tillväxtultraljudet i måndags sa ca 4510g +-10% dvs +-500g.. kan bli spännande att se va de här slutar!
Jag säger grattis till er alla som fått era små älsklingar! Och till oss andra... den som väntar på något gott.. ;)
Här är en till som bara väntar o väntar... bf +4 än så länge!
Gick över 16 dagar med första och vill absolut inte göra de igen men just nu känns de rätt hopplöst.. och allas tjat om att bebisen borde komma nu och att jag borde trycka ut henne är jag lagom trött på, hade jag fått bestämma eller välja själv när jag ska trycka ut henne så hade hon redan varit ute kan jag lova! Just nu ligger hon ju bara där inne och gottar på sig.. tillväxtultraljudet i måndags sa ca 4510g +-10% dvs +-500g.. kan bli spännande att se va de här slutar!
Jag säger grattis till er alla som fått era små älsklingar! Och till oss andra... den som väntar på något gott.. ;)
Lycka till alla som väntar <3
Nej jag tror dom sa att hon va 18% större än medel men är inte helt säker.. va många olika siffror att hålla reda på den dagen o jag la vikten på minnet..
Får man fråga varför ni gjorde tul i v 32? Hinner ju hända rätt mycke på 8 veckor..
Mitt SF mått va uppe lite högre i ca v 30 men nu ligger jag på medel så enligt den kurvan så misstänker ingen att de är en stor bebis.. samma va med storasyster och alla va lite chokade när de kom ut en stabil tjej på 56 cm & 4920g.. så för mig har de där SF måttet ingen betydelse.
Jag fick göra tul för att försöka få läkarna att sätta igång mig tidigare men enligt läkarn så gick de ju så bra sist så de vill att vi avvaktar så kroppen får en chans att göra sitt... :/
Så nu vet jag att de är en stor bebis och bf +5... precis va jag inte ville!