BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Frågade läkaren om hinnsvepning men verken han eller barnmorskorna sa att de inte gick för då måste man börjar öppna sig plus att dem inte gjorde de för de har ingen effekt ändå.. ger bara pinvärkar enligt dem.
Jag får helt enkelt snällt bara vänta på denna bebis..
Jaha då var det den 13 maj och jag har hela tiden gissat att de ska bli bebis idag!
Men än så länge verkar han inte va så sugen på att komma ut. BF den 15:e så de är ju inte konstigt om det dröjer, men hade trott att de skulle bli samma tid (2 dagar innan BF) som med storebror.
Hade lite molvärk i natt men de var bara förvärkar eftersom de molade hela tiden och gick över med alvedon.
Får se när de sätter igång. Funderar på att ut och gå och hoppas de händer ngt.
Läser att många på familjeliv verkar göra hinnsvepningar och kolla om de är öppna något. Om ni gjort det är det hos läkare eller hos barnmorskan? Har själv inte hört ett ord om detta hos barnmorskan (har iof ej frågat om det) inte heller hade nån kompis gjort de.
Jaha då var det den 13 maj och jag har hela tiden gissat att de ska bli bebis idag! Men än så länge verkar han inte va så sugen på att komma ut. BF den 15:e så de är ju inte konstigt om det dröjer, men hade trott att de skulle bli samma tid (2 dagar innan BF) som med storebror.
Hade lite molvärk i natt men de var bara förvärkar eftersom de molade hela tiden och gick över med alvedon.
Får se när de sätter igång. Funderar på att ut och gå och hoppas de händer ngt.
Läser att många på familjeliv verkar göra hinnsvepningar och kolla om de är öppna något. Om ni gjort det är det hos läkare eller hos barnmorskan? Har själv inte hört ett ord om detta hos barnmorskan (har iof ej frågat om det) inte heller hade nån kompis gjort de.
Tyvärr så va jag inte de trots de va bf +2 sist dem kollade...
va inge tal om de förra gången heller utan jag ska bara snällt vänta för de kommer när de kommer :/
Vilken v är du i nu?
va inge tal om de förra gången heller utan jag ska bara snällt vänta för de kommer när de kommer :/
Vilken v är du i nu?
Vilken v är du i nu?
Nej det är klart men enligt min bm så brukar omföderskor vara lite öppna. Men även om man inte är det så kan man reta tappen så den öppnar sig så att man kan göra hinnsvepning nästa besök. Jag har fått göra det med båda mina när jag gått över och det har startat förlossningen båda gångerna.
Nej det är klart men enligt min bm så brukar omföderskor vara lite öppna. Men även om man inte är det så kan man reta tappen så den öppnar sig så att man kan göra hinnsvepning nästa besök. Jag har fått göra det med båda mina när jag gått över och det har startat förlossningen båda gångerna.