BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Själv har jag bf i morgon men inga tecken alls på att något skulle vara på g. Trött som fasen är jag och vill helst sova hela tiden. Har nästa tid till bm på onsdag. Då jag gick över 8 dagar med både första och andra barnet har jag nästan ställt in mig på det denna gång med. Men det är så surt och tröttsamt! Helt fel väder att vara sitt fetaste jag dessutom. ;) Fast jag vet inte, min regelbundna mens och ägglossning sa att bebis kommer den 27:e, så det är kanske först då jag ska börja vänta. Tror jag hade äl 29 augusti, så 29 maj känns rimligt för mig. Blev genuint förvånad när jag fick 22 maj på ultrat.
Men Gud så jag stavar! Började lossna igår och har fortsatt ska de stå. MED lite fjuttiga förvärkar!
Jag har bf idag, har haft lite småtecken men de har jag haft till o från i två veckor... verkar dröja här med =P delar av slemproppen började lossna igår omtar fortsatt smått idag men lite fjuttiga förvärkar då å då.. zzzz...
Då får vi vänta ihop... Är det första barnet för dig? Min plan är att städa ett rum i huset grundligt fram tills att bebis vill komma, putsa fönster, byta gardiner och sånt. Det borde väl få lilla ungen att längta efter en annan typ av liv... ;)
Jupp.. ja det blir min första, har tvillingtjejer i himlen dock. Min man har två söner 7 och 9 år. Dudå?
Håller med ovan, hur orkar du hahaha. Jag orkar typ göra en sak, tex tömma diskmaskinen, sen måste jag ligga en timme!
Min bebba ville ju verkligen inte byta position. Vi kollade med ultraljud igen i torsdags och hon hade nu fixerat sig ordentligt med rumpan nedåt. Så i dag blir det dejt med läkare, lite prover, information och ännu ett ultraljud för att kolla att hon inte vänt sig, vilket jag är väldigt säker på att hon inte gjort och sen ska vi träffa narkosläkare och prata bedövning. I eftermiddag/kväll skrivs vi in och stannar troligtvis över natten då de tror att vi behöver vara där klockan 06.00 i morgon bitti och vi har 6 mil att köra så det lutar väl åt att vi stannar över natten. I morgon bitti blir det då planerat kejsarsnitt om allt går enligt planerna. Lite smånervös och liiiite svårt att sova i natt kan jag säga men snart är hon här <3
Min bebba ville ju verkligen inte byta position. Vi kollade med ultraljud igen i torsdags och hon hade nu fixerat sig ordentligt med rumpan nedåt. Så i dag blir det dejt med läkare, lite prover, information och ännu ett ultraljud för att kolla att hon inte vänt sig, vilket jag är väldigt säker på att hon inte gjort och sen ska vi träffa narkosläkare och prata bedövning. I eftermiddag/kväll skrivs vi in och stannar troligtvis över natten då de tror att vi behöver vara där klockan 06.00 i morgon bitti och vi har 6 mil att köra så det lutar väl åt att vi stannar över natten. I morgon bitti blir det då planerat kejsarsnitt om allt går enligt planerna. Lite smånervös och liiiite svårt att sova i natt kan jag säga men snart är hon här <3
Sovdosen funka inte utan värkarna från helvetet infann sig istället.
Så jag fick åka till förlossningen för att få något att sova på. Men jag var numera öppen 6 cm så jag får visst va vaken och kämpa mig genom värkarna.
Sovdosen funka inte utan värkarna från helvetet infann sig istället.
Så jag fick åka till förlossningen för att få något att sova på. Men jag var numera öppen 6 cm så jag får visst va vaken och kämpa mig genom värkarna.