BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Ha ha, skulle hjälpa sonen och råka visst skicka inlägget.
Har varit hos barnmorskan idag för förhoppningsvis sista gången innan efterkontrollen. Fick iaf en tid till den 26 maj men den hoppas jag blir inställd.
Känner mig förvånansvärt pigg och sover ganska bra (ja allt är relativt men iaf som höggravid ).
Hur går det för er och hur mår ni?
Grattis till alla som fått sina bebisar!
Jag har förhoppningsvis mitt sista MVC-besök i morgon. Jag har ju en bebis som fortfarande efter två vändningsförsök inte velat lägga sig med huvudet neråt. Jag har fått tid för planerat snitt nästa vecka om hon nu inte får för sig att snurra runt nu sista dagarna. Jag har träffat en hel del barnmorskor och läkare nu som tycker att det är väldigt konstigt att tredje barnet beter sig såhär efter två helt normala graviditeter och förlossningar
Bestämd liten filur!
Lycka till till alla som väntar på sina små, nu är det inte långt kvar oavsett!
Grattis till alla som fått sina bebisar!
Jag har förhoppningsvis mitt sista MVC-besök i morgon. Jag har ju en bebis som fortfarande efter två vändningsförsök inte velat lägga sig med huvudet neråt. Jag har fått tid för planerat snitt nästa vecka om hon nu inte får för sig att snurra runt nu sista dagarna. Jag har träffat en hel del barnmorskor och läkare nu som tycker att det är väldigt konstigt att tredje barnet beter sig såhär efter två helt normala graviditeter och förlossningar Bestämd liten filur!
Lycka till till alla som väntar på sina små, nu är det inte långt kvar oavsett!
Är det någon här som kan säga hur er förlossning startade (om ni redan har fått era små eller om ni har fött tidigare)? Jag ska ha kejsarsnitt denna gång också men har haft mycket sammandragningar sen halva graviditeten. I dag tycker jag dock att de trycker på mer neråt och känns annorlunda och får lite panik eftersom jag nog är den enda i denna tråd som inte vill att det ska sätta igång nu
Gör dock inte jätteont men sitter mer i höfterna nu tycker jag och det trycker på som sagt. Hjälp!
Är det någon här som kan säga hur er förlossning startade (om ni redan har fått era små eller om ni har fött tidigare)? Jag ska ha kejsarsnitt denna gång också men har haft mycket sammandragningar sen halva graviditeten. I dag tycker jag dock att de trycker på mer neråt och känns annorlunda och får lite panik eftersom jag nog är den enda i denna tråd som inte vill att det ska sätta igång nu Gör dock inte jätteont men sitter mer i höfterna nu tycker jag och det trycker på som sagt. Hjälp!
Är det någon här som kan säga hur er förlossning startade (om ni redan har fått era små eller om ni har fött tidigare)? Jag ska ha kejsarsnitt denna gång också men har haft mycket sammandragningar sen halva graviditeten. I dag tycker jag dock att de trycker på mer neråt och känns annorlunda och får lite panik eftersom jag nog är den enda i denna tråd som inte vill att det ska sätta igång nu Gör dock inte jätteont men sitter mer i höfterna nu tycker jag och det trycker på som sagt. Hjälp!