BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Sovdosen funka inte utan värkarna från helvetet infann sig istället.
Så jag fick åka till förlossningen för att få något att sova på. Men jag var numera öppen 6 cm så jag får visst va vaken och kämpa mig genom värkarna.
Nämen fy, beklagar att du var tvungen att gå igenom det. Jag är väldigt trött med och behöver ofta vila men försöker göra några små saker på fasta tider. Har två barn, Ella som är åtta och Elliot som är elva. Jag går upp med resten av familjen och äter frukost med dem och fixar en bra frisyr på dottern som har hår till midjan. Sen diskmaskin och dusch och kaffe när de åkt, sen sover jag en stund. Tio i ett hämtar jag Ella och tjugo över två Elliot och där på eftermiddagen försöker jag va vaken och städa något. Sen somnar jag i soffan tills fadern kommer hem. ;)
Vår son kom i fredags kväll på beräknad BF-dag. Precis som när dottern föddes så var det en snabb förlossning. Ca 5 från första värk till födsel. Hade fått ut små bitar av slemproppen 2 dagar innan och natten innan födseln kom lite blod i flytningen. Lite molande såsom mensvärk av och till under dygnet innan födseln.
Vår son kom i fredags kväll på beräknad BF-dag. Precis som när dottern föddes så var det en snabb förlossning. Ca 5 från första värk till födsel. Hade fått ut små bitar av slemproppen 2 dagar innan och natten innan födseln kom lite blod i flytningen. Lite molande såsom mensvärk av och till under dygnet innan födseln.
Tack. Okej ja men de låter typ som mina dagar!
Bf+1 idag, vaknade kl 03 inatt med massa täta värkar, lyckades somna om efter alvedonmoch en timme vaken, sov en-två timmar och vaknade med värkar igen. Imorse kom massa delar av slemproppen med ljust blod i och värkarna har fortsatt, dock oregelbundna. Ha en bm tid nu 10:30 så får vi se om värkarna gjort någon nytta
Håller tummarna att ditt också startar snart!
Åh så härligt! Håller tummarna! :)
Var öppen 3 cm så det händer grejer iaf hemma å väntar på att värkarna ska bli mer regelbundna! Hur går det för dig?
Åh vad spännande! Ingen action alls här. Börjar fundera över om bebis tillbakabildas därinne... ;)