BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
I natt kom tjejen.. arg som ett bi efter vräkningen men mår bra!!
Nu ska vi mysa! ?
I natt kom tjejen.. arg som ett bi efter vräkningen men mår bra!!
Nu ska vi mysa! ?
Nu har lilla Hailey fötts i måndag på +12. Hade latensfas i ca 4 dagar så dem bestämde sig för att hjälpa mig med dropp osv. Men nu är hon här och helt frisk???? tyvärr funkar de inte för Mig att lägga till foto :(
Bebis här med! Födde lilltjejen i måndags v 40+0, allt gick över förväntan, hann bara vara hemma ca 2 h med värkar och 2.5 timme på förlossningen innan hon föddes! Otroligt "smidigt". <3
Bebis här med! Födde lilltjejen i måndags v 40+0, allt gick över förväntan, hann bara vara hemma ca 2 h med värkar och 2.5 timme på förlossningen innan hon föddes! Otroligt "smidigt". <3
Grattis till alla som fått sina bebisar!
Min lilla Alicia kom till världen via planerat kejsarsnitt den 23:e maj. Vi går runt som på moln här hemma och bara myser. Hon charmade sina tre storebröder vid första ögonkastet kan jag säga. Så mycket kärlek <3
Grattis till alla bebisarna!
De enda vi gör här hemma är äter och sover.. En trött liten tjej men de tackar man för när storasyster vill leka med mamma. Är så lycklig då jag inte lyckades med amningen med storasyster och nu går de som en dans :D Tyvärr är de lite strul med magen än så länge och gaserna är lite jobbiga men vi jobbar på med magmassage och massa kärlek! Hur mår era små godingar?
Stort grattis till alla er som gått..här känns det som att det aldrig kommer att bli bebis. Kroppen övar stenhårt men till ingen nytta verkar det som. Segt...