• Onix

BF maj 2017

Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

• Svar på tråden BF maj 2017
  • emhese
    Ankissen skrev 2017-05-23 18:34:14 följande:
    Inte min heller... Misstänker att jag är en elefant, 21 månader! ;)
    Haha kanske de som är problemet här med :P
  • emhese

I natt kom tjejen.. arg som ett bi efter vräkningen men mår bra!!
    Nu ska vi mysa! ?

• Axioria1
    emhese skrev 2017-05-24 07:25:23 följande:

I natt kom tjejen.. arg som ett bi efter vräkningen men mår bra!!

Nu ska vi mysa! ?

Grattis!
  • Miichz

Nu har lilla Hailey fötts i måndag på +12. Hade latensfas i ca 4 dagar så dem bestämde sig för att hjälpa mig med dropp osv. Men nu är hon här och helt frisk???? tyvärr funkar de inte för Mig att lägga till foto :(

• happylife

Bebis här med! Födde lilltjejen i måndags v 40+0, allt gick över förväntan, hann bara vara hemma ca 2 h med värkar och 2.5 timme på förlossningen innan hon föddes! Otroligt "smidigt". <3

• Summerchild
    happylife skrev 2017-05-25 06:19:41 följande:

Bebis här med! Födde lilltjejen i måndags v 40+0, allt gick över förväntan, hann bara vara hemma ca 2 h med värkar och 2.5 timme på förlossningen innan hon föddes! Otroligt "smidigt". <3

Vad härligt....grattis!. var det igångsatt? Då är du pigga mamman nu då ;)
  • happylife
    Summerchild skrev 2017-05-25 15:20:43 följande:
    Vad härligt....grattis!. var det igångsatt? Då är du pigga mamman nu då ;)
    Nä ingen igångsättning, bara en punktlig dam som sin mor
  • Weedle17

Grattis till alla som fått sina bebisar!

Min lilla Alicia kom till världen via planerat kejsarsnitt den 23:e maj. Vi går runt som på moln här hemma och bara myser. Hon charmade sina tre storebröder vid första ögonkastet kan jag säga. Så mycket kärlek <3

• emhese

Grattis till alla bebisarna!
    De enda vi gör här hemma är äter och sover.. En trött liten tjej men de tackar man för när storasyster vill leka med mamma. Är så lycklig då jag inte lyckades med amningen med storasyster och nu går de som en dans :D Tyvärr är de lite strul med magen än så länge och gaserna är lite jobbiga men vi jobbar på med magmassage och massa kärlek! Hur mår era små godingar?

• Nelah

Stort grattis till alla er som gått..här känns det som att det aldrig kommer att bli bebis. Kroppen övar stenhårt men till ingen nytta verkar det som. Segt...

Jag vill och jag kan...