BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Åh okej! Jaa, jag skulle hellre vilja ha en "snabbare" blödning än en långdragen! :/
Jag är i vecka 6 nu! Ringde också bm för att få ännu mer råd. Hon tyckte inte att det lät alarmartat ännu då jag fortfarande inte blöder mycket, enligt henne. Hon tror att jag tycker det ser och känns mer än vad det är, när jag beskrev att det kommer ungefär 6-10 droppar när jag kissar. Det levande blodet jag hade i morse trodde hon berodde på blödningen från igårkväll. Eftersom jag knappt blödde något på natten så samlades en del blod och levandes, alltså behöver det inte vara embryot! Hon var mycket bra och lugnande! Dock tyckte hon att jag skulle göra ett nytt gravetest om 3-4 veckor!
Jag hade gärna velat fått en tid, men enligt gynekologen så fanns det inga tider framöver.. :(
Hoppas att det inte är nån fara och att det snart slutar blöda! Jag tycker man läser ofta om kvinnor som blöder men där graviditeten går bra ändå, sen finns det ju andra som det inte slutar lika väl för förstås. Jag blödde när jag väntade tvillingar, oron var förlamande! Men allt gick bra, hoppas det blir samma för dig! Kram
Onix, vi får helt enkelt hålla tummarna!
Antar att du inte bor här i Sverige. Men hur funkar det med att "köpa" ett snitt? Blev bara nyfiken :)
Här i Linköping gör man ett UL i ca vecka 12-13 och ett i ca vecka 18-19. Kub är gratis.