BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hello :) jag är från Norrköping från början. Vart i Norrköping bor du?
Gruppen heter samma på fb som här men den som startade den behöver bjuda in. Ska se vem det är :)
Åh va kul folk från Norrköping! Ja och killen ska flytta dit nu i okt! Precis grått förstahand där :) vart i Norrköping bor du/ni?:)
Jag bodde i Linköping/Norrköping men flyttade därifrån till Skåne för tre år sedan.
Okej tjejer. Nu när jag kissade kom det gammal blod.. det var typ "grynigt", ungefär som det ser ut när mensen precis ska komma! Vad ska jag göra!? :( nu börjar jag bli riktigt orolig!!! :(
Åhh nu kan jag också sålla mig till gänget som har bruna flytningar... vet att det inte behöver vara nåt farligt men det känns oroligt ändå...
Okej tjejer. Nu när jag kissade kom det gammal blod.. det var typ "grynigt", ungefär som det ser ut när mensen precis ska komma! Vad ska jag göra!? :( nu börjar jag bli riktigt orolig!!! :(
Har typ samma, fast det är väldigt lite blod. Mer missfärgad flytning, men också grynig.
Tror ni ska försöka ta det lugnt. Ganska vanligt med lite flytningar i olika färg. :)
Någon här som vill föda med kejsarsnitt? :) Jag kommer kämpa för att få det den här gången, kommer ta upp det på första mötet med barnmorskan och hoppas att man blir bra bemött.
Någon här som vill föda med kejsarsnitt? :) Jag kommer kämpa för att få det den här gången, kommer ta upp det på första mötet med barnmorskan och hoppas att man blir bra bemött.