BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Tror ni ska försöka ta det lugnt. Ganska vanligt med lite flytningar i olika färg. :)
Joo jag vet.. Vart bara så fruktansvärt orolig när det kom när jag kissade. Då kom det ungefär 10 droppar, och det tycker jag kändes mycket. Dock har jag ju som sagt inte ont vilket är ett bra tecken! :)
Men tack för dina lugnande ord!
Förlåt, men jag blir verkligen så avundsjuk på er som slipper må illa. Jag mår illa dygnets alla timmar och har nog alla symtom man kan ha. Allt smakar illa, allt luktar illa, jag har blod/metallsmak i munnen, ömma bröst, molvärk, humörsvängningar. Undrar om jag missat något... Maken får hämta smörgås till mig i sängen direkt på morgonen för att jag ens ska ta mig upp ur sängen. Så påfrestande med nästan-kräkas-känslan hela tiden och försöka verka glad. I förra graviditeten spydde jag typ 40 ggr om dagen fram till v22 när jag tillslut blev inlagd. Jag vill njuta av den här graviditeten! Imorgon ska jag i alla fall få göra ett vul och hoppas få s en liten böna med tickande hjärta.
Vad sa 1177? :) förstår att 10 droppar märks men förhoppningsvis är det inget.
Tog ett nytt test imorse med Testlagrets stickor, idag är jag i v.4+4 och testet är fortfarande rätt svagt... Jag provade att ladda upp en bild men det funkade nog inte. Det har iofs aldrig varit starkare utan gått från ubersvagt till att nu bara vara svagt, däremot så tycker jag att mina symtom ökat lite, jag har börjat få ont i brösten och så. Men visst borde väl ett test vara ganska så starkt positivt på bim +4?
Tog ett nytt test imorse med Testlagrets stickor, idag är jag i v.4+4 och testet är fortfarande rätt svagt... Jag provade att ladda upp en bild men det funkade nog inte. Det har iofs aldrig varit starkare utan gått från ubersvagt till att nu bara vara svagt, däremot så tycker jag att mina symtom ökat lite, jag har börjat få ont i brösten och så. Men visst borde väl ett test vara ganska så starkt positivt på bim +4?
Men åh vad roligt!! Vi bor jättenära stan, nära gamla lasarettet om du vet vart det är? :D
Är det någon mer än jag som börjat få massa flytningar? Tjocka vit/gula? Man blir ju nojjig för minsta lilla nu och jag ser att jag inte är ensam om att vara orolig så de är iallafall en tröst! Killen tycker jag larvar mig och över nojjar, känns inte som
Att han riktigt förstått än. Och han tkr
Jag överdriver när jag mår illa och inte kan äta vad som helst.
Jag bor i Norrköping! Heydiho granne! :D
Vad heter gruppen på fb? :)