BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej på er, vecka 6+3 här. Andra barnet för vår del och BF 2017-05-13. Den blivande storasystern är 19 månader <3 :).
Har inte hunnit läsa igenom hela tråden men är det någon annan som väntar barn nummer 2?
Hej!
Hoppar in här. Plussade idag, stod Gravid 2-3 :)
BF 28 maj 2017 om allt går bra
Hej! Jag hoppar också in i gruppen. Gravid med min andra, och om allt går bra så är BF 4 Maj. Känns tidigt än, är supernojig och vill bara passera v12.... "Bara" 4 veckor kvar nu :)
HejHej
Hej! Har beräknat datum dem 3e maj, känns overkligt men är fruktansvärt glad och förväntansfull :) har inte förstått mig på hur man tar kontakt med den/de som har hemliga fb grupper?
Hej på er, vecka 6+3 här. Andra barnet för vår del och BF 2017-05-13. Den blivande storasystern är 19 månader <3 :).
Har inte hunnit läsa igenom hela tråden men är det någon annan som väntar barn nummer 2?
Var beräknad BF 16/5
Började blöda i måndags, flytningar som eskalerade i kraftig blödning i fredags, och blöder ännu
Har nu precis kommit hem efter ett vul som bekräftade missfall.
Min första graviditet, försökt bli gravida från & till i två år så när plusset fanns så kändes det helt magiskt.
Nu är det bara att vänta ut nästa mens..
Stort grattis till alla som plussat och lycka till med graviditeten!
Kom ihåg att alla blödningar inte leder till missfall
Kram
Hej!
Hoppar in här. Plussade idag, stod Gravid 2-3 :)
BF 28 maj 2017 om allt går bra
Var beräknad BF 16/5
Började blöda i måndags, flytningar som eskalerade i kraftig blödning i fredags, och blöder ännu
Min första graviditet, försökt bli gravida från & till i två år så när plusset fanns så kändes det helt magiskt.
Kram
Var beräknad BF 16/5
Kram