• Onix

BF maj 2017

Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

• Svar på tråden BF maj 2017
  • Mirjam91
    Fefferoni skrev 2016-09-20 08:44:51 följande:

Hej på er, vecka 6+3 här. Andra barnet för vår del och BF 2017-05-13. Den blivande storasystern är 19 månader <3 :). 

Har inte hunnit läsa igenom hela tråden men är det någon annan som väntar barn nummer 2? 

Jag väntar barn nr 2 och för oss kommer det vara 19 månader mellan barnen :)
  • Tiiffany

Hej!

Hoppar in här. Plussade idag, stod Gravid 2-3 :)

BF 28 maj 2017 om allt går bra 

• MinögonstenIngrid

Hej! Jag hoppar också in i gruppen. Gravid med min andra, och om allt går bra så är BF 4 Maj. Känns tidigt än, är supernojig och vill bara passera v12.... "Bara" 4 veckor kvar nu :)
    HejHej

• Hannaclinder

Hej! Har beräknat datum dem 3e maj, känns overkligt men är fruktansvärt glad och förväntansfull :) har inte förstått mig på hur man tar kontakt med den/de som har hemliga fb grupper?

• svartspets
    Fefferoni skrev 2016-09-20 08:44:51 följande:

Hej på er, vecka 6+3 här. Andra barnet för vår del och BF 2017-05-13. Den blivande storasystern är 19 månader <3 :). 

Har inte hunnit läsa igenom hela tråden men är det någon annan som väntar barn nummer 2? 

Har en dotter på 20 månader nu och väntar andra beräknat 7-8 maj. :)
  • Wantakid

Var beräknad BF 16/5

Började blöda i måndags, flytningar som eskalerade i kraftig blödning i fredags, och blöder ännu

Har nu precis kommit hem efter ett vul som bekräftade missfall.

Min första graviditet, försökt bli gravida från & till i två år så när plusset fanns så kändes det helt magiskt.

Nu är det bara att vänta ut nästa mens..

Stort grattis till alla som plussat och lycka till med graviditeten!

Kom ihåg att alla blödningar inte leder till missfall

Kram

• Hoppfullatankar
    Tiiffany skrev 2016-09-20 09:04:42 följande:

Hej!

Hoppar in här. Plussade idag, stod Gravid 2-3 :)

BF 28 maj 2017 om allt går bra 

Samma BF som jag ????
  • Tiiffany
    Hoppfullatankar skrev 2016-09-20 10:21:06 följande:
    Samma BF som jag ????
    vad roligt :) När plussade du? 
  • Yopas
    Wantakid skrev 2016-09-20 10:04:25 följande:

Var beräknad BF 16/5

Började blöda i måndags, flytningar som eskalerade i kraftig blödning i fredags, och blöder ännu

Min första graviditet, försökt bli gravida från & till i två år så när plusset fanns så kändes det helt magiskt.

Kram

Jag går inte kolla om mina blödningar är ett missfall förrän om 3 veckor. Jag har ringt massor av olika gynekologer, men alla ber mig att vänta till min inskrivningsdag som är den 12 oktober.. hade du inte under ditt missfall? Hur mycket var kraftig blödning för dig? :(

Jag är jätteledsen för ditt missfall! :(
  • GreenSpirit
    Wantakid skrev 2016-09-20 10:04:25 följande:

Var beräknad BF 16/5

Kram

Beklagar verkligen!! Har varit med om precis samma sak.
Svar på tråden BF maj 2017