Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Imorse testade jag tvärnegativt med cb plus.. bim-4. Såå tråkigt! Är hoppet helt ute eller har någon av er fått negativt -4 men sedan plussat? Jag hade äl sekret för ca 10 dagar så känns ändå rätt kört här.
Åh vad tråkigt för oss :(
Ja men eller hur, problemet är ju att man läst att så många plussat innan, därför blir man helt knäpp :) Planerar du att testa mer eller ska du bara invänta dagarna?
På Bim+6 fick jag nu min mens! är faktiskt lättad på något sätt så jag kan börja om. Nu går vi mot tredje försöket och hoppas inte min annars så regelbundna mens nu börjar bli oregelbunden.
Tycker ni jag ska fortsätta räkna enligt mina tidigare cykler eller borde jag räkna efter den senaste?
Eller kanske ta äl tester denna månad, hur hade ni gjort?
Vill så gärna bli gravid snart..