Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Kul att höra att det inte bara är inbillning då! :) Det är som sagt bara Bim -4, sist jag plussade gjorde jag det Bim -2, testade inte tidigare än så. Det jag tycker är konstigt är att jag har fått för mig att CB ska vara känsligare än apotekets egna?! Bör tilläggas att detta är kvällsurin.
[quote=77020830][quote-nick]EnBlivandeWestring skrev 2016-10-03 20:28:57 följande:[/quote-nick]
Ja för mig är det en normal temp så jag hoppas inte på för mycket. Och då smärtan i magen nu känns mer påtaglig så antar jag att jag har PMS bara
Okej men det vore ju ändå ett bra tecken om mensen kom för då vet du att det är igång efter du tog ut din hormonspiral :) dock håller jag fortfarande tummarna. Håll oss uppdaterade :)
Fattar fortfarande inte! Heeeeelt sjukt.
Hoppar in här... bim på fredag och svagt positivt på stickan ikväll.. ska testa imorgonbitti oxå och hoppas verkligen på ett starkare resultat då.. :).. fick ett mf i v.10 nu i juni..
Hoppar in här... bim på fredag och svagt positivt på stickan ikväll.. ska testa imorgonbitti oxå och hoppas verkligen på ett starkare resultat då.. :).. fick ett mf i v.10 nu i juni..
Då är vi lite i samma sits. Har också bim på fredag efter MA. Testade också extremt svagt, som jag inte ens vågar kalla positivt, nu ikväll, men ett jättejätte svagt streck iaf. Helt blankt på CB Plus, men strecket jag pratar om syntes på apotekets egna. Vilket test testade du med, och hur svagt var det?
Grattis till plusen :)
Själv är äntligen gravtesten neg efter MA och skrapning. Testade ett ÄL test idag med jag och tror fasiken ÄL kommer när som. Var inte fullt positivt men riktigt starkt. Ska ev prova ett till i eftermiddag och se vad det visar.
Tänkte inte köra med ÄL tester för att "pricka in" men vill ha lite koll på om och när ÄL kommer igång efter skrapningen och allt så men vet att kroppen är med :)
Grattis till plusen :)
Själv är äntligen gravtesten neg efter MA och skrapning. Testade ett ÄL test idag med jag och tror fasiken ÄL kommer när som. Var inte fullt positivt men riktigt starkt. Ska ev prova ett till i eftermiddag och se vad det visar.
Tänkte inte köra med ÄL tester för att "pricka in" men vill ha lite koll på om och när ÄL kommer igång efter skrapningen och allt så men vet att kroppen är med :)
Tror jag är på BIM-1 idag, är jag naiv om jag testar mig? 20 teststickor trillar ner i brevlådan senare idag och min mage strålar neråt, brösten ömmar, är extra trött och har ett fruktansvärt illamående fram till lunch var dag.
Jag kommer ju självklart ta ett till på fredag då och sen ett på söndag med
Här kom precis mensen igång. Ganska punktlig då med tanke på att det är exakt 4 veckor sedan första dagen på sista pillermensen. Får se om det är 28 dagars cykel som gäller nu då.
Får väl hoppa över till en bim november-tråd sen då kanske :)
Lycka till alla ni som väntar på plus i oktober :)