Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Bim -4 efter MA, utan mens emellan. Är det ett spökstreck jag ser på det nedersta testet, vad tror ni? Det översta är jättenegativt och testat med Clearblue PLUS, som egentligen ska kunna verifiera graviditet tidigare än det nedersta testet (Apotekets egna). Inbillar jag mig och ser det jag vill se?!

Bim -4 efter MA, utan mens emellan. Är det ett spökstreck jag ser på det nedersta testet, vad tror ni? Det översta är jättenegativt och testat med Clearblue PLUS, som egentligen ska kunna verifiera graviditet tidigare än det nedersta testet (Apotekets egna). Inbillar jag mig och ser det jag vill se?!
Testa igen om någon dag så hoppas vi på starkare streck. Det är ju ändå ganska tidigt!
Jag kommer nog testa innan då jag har lite dåliga vanor kvar som jag i så fall ska skippa så fort jag vet. Men jag har en massa tester och är en otålig sak.
Jag har jättelåg temp (35.9-36.2 typ) och jag tar tempen på morgonen direkt när jag går upp då jag vet att det är mindre av omgivningen som påverkar.
Jag kommer nog testa innan då jag har lite dåliga vanor kvar som jag i så fall ska skippa så fort jag vet. Men jag har en massa tester och är en otålig sak.
Jag har jättelåg temp (35.9-36.2 typ) och jag tar tempen på morgonen direkt när jag går upp då jag vet att det är mindre av omgivningen som påverkar.
Började tro att jag inte hade nån ägglossning den här månaden då äl-testet nästan var blankt igår. Men så testade jag ändå ikväll och det var positivt. Nu har jag bara ett äl-test kvar. Hur skulle ni göra, ta det imorgon på morgonen eller på kvällen? Alltså 12 eller 24 timmar efter senaste testet?
Testa igen om någon dag så hoppas vi på starkare streck. Det är ju ändå ganska tidigt!Jag kommer nog testa innan då jag har lite dåliga vanor kvar som jag i så fall ska skippa så fort jag vet. Men jag har en massa tester och är en otålig sak.
[quote=77020621][quote-nick]Qvisten93 skrev 2016-10-03 19:19:56 följande:[/quote-nick]
Okej ja men då är det ju smart att få reda på det så fort som möjligt! Och har man många tester hemma skulle nog jag tycka det var omöjligt att låta bli
Ja för mig är det en normal temp så jag hoppas inte på för mycket. Och då smärtan i magen nu känns mer påtaglig så antar jag att jag har PMS bara