Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
2 dagar kvar till bim!
Har en konstig känsla i magen, väldigt svullen, hård längst ner på magen och är så ooootroligt trött. Håller alla tummar och tår att mensen inte kommer, men kännas som den är på g.

Det är inte så att det var en nidblödning? :O
Och detta är allt till hjälp jag hittar på 1177
"Några kvinnor kan få en kortare eller längre period utan mens efter att de slutat med p-piller. Ett tag trodde man därför att p-pillren var orsak till mensuppehållet, som i de flesta fall samtidigt är ett uppehåll i ägglossningen. Men så är det nog inte, utan uppehållet inträffar framför allt om man har haft oregelbunden ägglossning och mens innan man började med p-pillren."
KAN ju vara..men som sagt, känns osannolikt. Kan visserligen haft senare äl än jag trodde, eftersom jag just slutat med p-piller och inte vet hur kroppen fungerar nu..
Läste lite om nåt som kallas genombrottsblödning. Men det kan nog lika gärna vara mensen som förvarnar lite..men det brukar alltid vara bruna flytningar innan mensen börjar. Men det där är kanske annorlunda när man inte äter p-piller. Spännande iallafall, var helt inställd på mens och värk idag :)
Har du testat något än? :)
Har aldrig själv testat dem! Är de bra alltså?
Har du testat helt negativt med dem efter MF så att du vet att din hcg-nivå sjunkit helt?
Jag har testat nästan negativt med alla möjliga stickor efter MA, bland annat med CB plus som då för ca 2 v sedan fortfarande var svagt positivt, nu är dock CB helt blankt. Har för mig att jag också hade ett svagt streck med samma test som det nedersta på bilden då för 2 veckor sedan, men som iaf hade blivit svagare jämfört med dagarna innan. Jag testade inte mer efter det, så jag har visserligen inte sett ett helt blankt apotekstest, men eftersom detta var över 2 veckor sedan så tycker jag att det borde ha blivit ännu svagare sedan dess!? Vilket det iof blivit, sedan om det fortfarande är MA:t som spökar är ju lite tidigt att svara på än! Hoppas dock inte det!
Och jag har haft ÄL, är typ helt säker. Både haft känningar, ÄL-sekret, positivt ÄL-test ena dagen för att dagen efter vara negativt, samt ökad temperatur.
Jag vet inte längre om jag kommer testa idag. Sambon åkte nyss in till akuten med skarpa buksmärtor men förhoppningsvis så är det inget. Vill inte sitta och hålla på det för att han ska vara lugn och vet inte om jag kommer kunna vara glad eller hur jag kommer reagera om det är negativt när han är där han är :(