Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Jag kan seriöst inte fatta att det är sant :O Det var första försöket och allt :)
Börjar ångra mig över att jag testade på bim-3... har bim på fredag och nu ikväll har jag fått lite brunt på papperet när jag varit på toaletten.. dessa bruna flytningar brukar vara ett tecken på att mensen kommer inom 2 dagar.. känns som jag har ett väldigt tidigt pågåemde mf som kommer att resultera i en vanlig mens på fredag. någon som har barn sedan tidigare och hade bruna flytningar tidigt i graviditeten..
Tog ett nytt nu några timmar senare... och nu ser vi det tydligare båda två?Vågar man hoppas på att där är något nu då? Snälla, kan någon också bedöma?
Gjorde ett test igår kväll som var starkare än tidigare men morgonens test är svagare.. mina bruna flytningar är alltså ett tecken på tidigt mf.. kommer nog börja blöda vilken sekund som helst.. :/... försök vänta med att testa så nu inte råkar ut för detta.. hade jag inte testat hade jag inte vetat om att jag var gravid utan sett det som.en vanlig mens...
Gjorde ett test igår kväll som var starkare än tidigare men morgonens test är svagare.. mina bruna flytningar är alltså ett tecken på tidigt mf.. kommer nog börja blöda vilken sekund som helst.. :/... försök vänta med att testa så nu inte råkar ut för detta.. hade jag inte testat hade jag inte vetat om att jag var gravid utan sett det som.en vanlig mens...
Fortfarande varken mens eller mer rosa flytningar för mig. Och så ett till negativt test igår kväll. Struntade i att testa nu på morgonen för det känns som att det kommer vara lika negativt nu. Det är säkert bara så att kroppen inte kommit igång efter p-pillren. Kanske inte ens haft äl. Har ju läst att det kan ta flera månader. Men jag brukar aldrig ha problemet att mensen inte kommer! Verkar snarare ha lätt för att blöda. Lång mens, mycket värk och fick ofta genombrottsblödning när jag åt p-piller och tagit pillret för sent mer än en gång samma cykel.
Nu bara mensvärk, frossa och illamående..
Tänkte uppdatera lite jag med :)
Är på BIM -6 idag.
Onda och ilande bröst... Smärtan går ändå upp i armhålan imellanåt. :)
Stickningar i nedre delen av magen, samt lättare "värk" som håller i sig bara korta stunder.
Sen har jag sedan imorse börjat blöda näsblod, inga mängder... Men när jag snyter mig så kommer det mer.
Hur mår ni andra?
Bim 18 oktober. Har prickat in ägglossningen denna månaden. Hoppas verkligen att det blir ett +
Fortfarande ingen mens. Bim +6. Har den inte kommit på lördag så ska jag testa. Känns som mensen är på G hela tiden men den kommer ju inte. Och förhoppningsvis så gör den inte det heller;)