Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Hm, bara ÄL+5 idag men har gått runt med ett svagt illamående och mensvärk hela dagen. Försök 7 till ett syskon, MF i juli. Har verkligen looovat mig själv att inte testa förens ÄL+14 denna gång. Orkar inte hålla på att vrida och vinkla från ÄL+9 bara för att se mensen komma sen. Börjar bli för deppigt. Har också bara EN billig sticka kvar (ett CB digital veckoindikator också som ska användas när en billig sticka ger mig anledning) och har förbjudit mig själv från att köpa fler, och eftersom jag då inte har råd att slösa i onödan "måste" jag ju invänta MINST BIM för att ha anledning nog att använda det:) meeeeeeeeeeeen, ägglossningstest har jag ju flera av ;) *haha störd i huvudet*. Läst att ÄL-tester ibland kan visa graviditet innan ett gravtest. Att vissa plussat med ÄL-test så tidigt som en vecka innan BIM. Nån med erfarenhet av det? Bara bluff och båg? Med tanke på mensvärk och illamående börjar det sär testsuget komma igen, försöker "gå runt" mina egna regler om testförbud ;D
Ja det har du tusan helt rätt i! Ska fan vänta. #kämpa :)
ÄL+2 idag. Tiden går långsam.
Någon mer som precis har haft ÄL?
Starkt!:) när är BIM då? Spännande, då kan jag fokusera på att DU ska testa på söndag och förhoppningsvis uppdatera oss med glädjande besked:D
Hehe sant:P
Med dottern hade jag haft preventivmedel (P-piller, P-stav och sista 7 åren P-ring) från att jag var 17 år till 27 år. Fick mens som vanligt direkt, en gång, sen kom den aldrig mer ;) inga ÄL-test eller nåt. Var SÅ förvånad då jag trodde det skulle dröja innan kroppen var sig själv efter så många år av hormoner. Men kroppen kickade igång direkt. Kanske din också gjort det;) hoppas! Håller tummarna för söndag:)