Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Testa eller inte testa, de är frågan. Är på bim-2.. Funderar på om jag ska göra ett test imorgon när jag vaknar (bim-1).. Vad säger ni??????
Hjälp
Åh grattis!!! :D
Själv är jag på BIM+5, ingen mens i sikte :)
Testa eller inte testa, de är frågan. Är på bim-2.. Funderar på om jag ska göra ett test imorgon när jag vaknar (bim-1).. Vad säger ni??????
Hjälp
Hur har de gått för dig?? Jag väntade min mens igår, så den är en dag sen.. men den kan hoppa så så vi väntar tills på lördag/söndag med att ta ett test..
Hjälp
Äl+8 idag. Har lite mindre symptom nu än vad jag haft tidigare månader (då mensen kommit). Känns lite grann som en tyngd vid livmodern och ibland ilar och drar det från blygdbenet typ ner mot ljumsken på ena sidan. Har även tyckt att jag känt av spänningar i brösten men det kan lika gärna vara inbillning. Har bim på söndag men tror att jag väntar med att testa till nästa vecka om mensen inte kommit.
Nä det kanske stämmer! Nope, inte det minsta. Nada verkligen. Samma dag mensen skulle komma vaknade jag med mensvärk. Brukade alltid få den direkt på morgonen så jag gick på toa och tog fram en tampong. Drog ner brallorna, nada. Tänkte att den kommer väl under dagen, mensvärken var ganska stark, precis som den brukade. När den inte kom tog jag dagen efter en billig sticka som visade plus:)
Okey.. Går nog inte att jämföra ring och p-stav eftersom jag inte har haft nån mens på många år. Hade du några känningar innan du plussade?
Här kom mensen ikväll. Attsingen!! Första försöket efter missfallet förra månaden o jag känner mig mer besviken än någonsin. Lämnar oktobertråden o hoppas på nästa månad.
Stort grattis till alla er som plussat denna månaden! O lycka till alla ni som väntar på plusset! :D
Testa eller ska jag vänta? Har bim på söndag. Vill så gärna ha det där plusset denna månaden.