• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • Milla1309
    babydreams skrev 2016-10-14 09:12:54 följande:

BIM+6 idag. Fick negativt imorse igen. Åååh :( vill bara veta..

Jag testade negativt ända till bim+8. Man vet aldrig :)
  • Silvercross

Äl +4 idag. Har varit hela dagen med en äcklig metallsmak i munnen , hoppas det betyder vad jag tror

• babydreams
    Milla1309 skrev 2016-10-14 12:19:59 följande:
    Jag testade negativt ända till bim+8. Man vet aldrig :)
    Var det blankt minus dagen innan med? Var det +8 du kunde ana ett plus eller slog det bara till och blev ett starkt plus direkt? Är nyfiken :D
  • Fröken93
    Polly1 skrev 2016-10-13 20:06:12 följande:

Jag är gravid!! Kan knappt tro det! Testade svagt positivt i tisdags och så ett stark pluss idag hoppas att du också får ett pluss!

Grattis!!!! Va roligt för er!!!????

Jag gjorde ett test nu ikväll och jag fick ett stort jävla plus efter 10 sekunder!!!! Tog ett till för säkerhets skull o h de va jätte positivt det med!!! Jag bara grät och grät av lycka, min sambo blev överlycklig! ????

Hoppas ni andra får snart också!!!
  • Fröken93
    Fröken93 skrev 2016-10-14 21:37:08 följande:

Grattis!!!! Va roligt för er!!

Jag gjorde ett test nu ikväll och jag fick ett stort jävla plus efter 10 sekunder!!!! Tog ett till för säkerhets skull o h de va jätte positivt det med!!! Jag bara grät och grät av lycka, min sambo blev överlycklig!!!!!

Blev lite frågetecken i förra fast de inte skulle vara de ???? min mens är 2 dagar sen och de va ett väldigt starkt plus och streck! ????
  • Anonym (Friday)

Woho! Både jag o fästmannen är överlyckliga:D

• Haiduchi
    Anonym (Friday) skrev 2016-10-14 22:14:04 följande:

Åh vad härligt! Grattis!
  • Lady K

Jag gjorde ett test nu ikväll och jag fick ett stort jävla plus efter 10 sekunder!!!! Tog ett till för säkerhets skull o h de va jätte positivt det med!!! Jag bara grät och grät av lycka, min sambo blev överlycklig! ????

Anonym (Friday) skrev 2016-10-14 22:14:04 följande:

Åh vad kul med alla plus!! Stort grattis till er tjejer!

Själv är jag på bim-3 idag. Vaknade av extrem molvärk igår morse och då jag även var jättekissnödig hela tiden i samband med smärtan trodde jag att jag fått urinvägsinfektion. Var iväg till vårdcentralen men urinprovet var negativt för UVI. Idag är värken kvar men kissnödigheten borta...Tilläggas bör att jag faktiskt tog ett gravtest igår, dock vart det inte på morgonurin och konstant kissnödig som jag var så var det bara en timme sedan jag hade gått på toa. Det blev negativt.

Men som sagt, molvärken är kvar och idag har jag sett en förändring på bröstvårtorna. De har liksom blivit större och ser styva ut hela tiden. Hoppas såklart att det betyder att nånting är på gång!! Blir inget mer test taget innan bim nu då jag jobbar hela helgen. Men kommer inte mensen på måndag blir det ett nytt test!
  • Anonym (Friday)
    Lady K skrev 2016-10-14 23:36:02 följande:

Åh vad kul med alla plus!! Stort grattis till er tjejer!

Själv är jag på bim-3 idag. Vaknade av extrem molvärk igår morse och då jag även var jättekissnödig hela tiden i samband med smärtan trodde jag att jag fått urinvägsinfektion. Var iväg till vårdcentralen men urinprovet var negativt för UVI. Idag är värken kvar men kissnödigheten borta...Tilläggas bör att jag faktiskt tog ett gravtest igår, dock vart det inte på morgonurin och konstant kissnödig som jag var så var det bara en timme sedan jag hade gått på toa. Det blev negativt.

Men som sagt, molvärken är kvar och idag har jag sett en förändring på bröstvårtorna. De har liksom blivit större och ser styva ut hela tiden. Hoppas såklart att det betyder att nånting är på gång!! Blir inget mer test taget innan bim nu då jag jobbar hela helgen. Men kommer inte mensen på måndag blir det ett nytt test!

Mitt visade negativt bim -3 och tog ett nytt en vecka efter, var så inställd på att det skulle vara negativt denna gången också så blev såklart överlycklig när det visade plus!

Hade också massa molvärk och har fortfarande samt att toan var flitigt använd, haha. Lycka till, håller tummarna för dig!
  • Yv1

Wiiiie! Grattis! Så skoj för er!
Svar på tråden Bim oktober 2016