• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • Skoovde
    Crazy catlady skrev 2016-10-10 08:33:16 följande:

Finns det någon som inte har känt några direkt tydliga symtom runt drygt en vecka efter ägglossning.. som ändå vart gravid ? Jag är på äl+8 idag och har inga symtom alls .. andra månader har jag haft massa lustiga känningar som alltid visar sig vara pms.. det enda jag känner är ömhet i nedre magen när jag kissar eller ska bajsa och måste ta i.. har ingen molande värk.. inget ryggont eller ömmade bröst.. känns inte som det tog denna månad heller ..

Precis samma här. Äl+8, o inga symptomer alls mer än när man är på toa.. ;) hade molvärk varje dag mellan äl o BIM när jag plussade i augusti(missfall förra månaden) så tror inte så mycket på denna månaden tyvärr. Men hoppet finns!!!
  • polly82
    Polly1 skrev 2016-10-10 17:36:27 följande:
    Åhh dagarna går så långsamt och även om man inte borde så vill man ju testa ;) så jag kunde inte hålla mig iallafall och tog ett test när jag kom hem, och det går att se ett streck, om en väldigt svagt!! Hoppas!! Har haft lite stickningar i ena äggstocken, svullen och något liknande mensvärk vissa stunder! Lycka till du också
    Å vad spännande!!! Uppdatera om hur det går!! :)
  • jessi84

Fått det bekräftat ännu mer. Vi ska få en till bebis. Kan inte fatta det :)

• anna7607
    Kolan91 skrev 2016-10-10 18:17:51 följande:

Då ligger vi lika i cykeln. Hade äl igår.

Hoppas hoppas att någon av oss i alla fall får turen att plussa eller till och med båda!! :) När var ditt senaste mf?

Då håller jag tummarna för oss båda... sista mf va på våran bröllopsresa 15 maj sen dess har det inte tagit sig. Det första va på julafton och nu börjar det verkligen ta på psyket. Man blir ju helt manisk haha känner efter köper test och blir lika ledsen varje gång.
  • lindstroom

Hej! Ny i tråden.. Tror jag har haft ägglossning precis enligt min app. Har inte tagit ägglossningstest denna månaden. Bim är den 24 oktober :) andra barnet, andra försöket :)

• Karin Marie

Hej alla fina! Ny i denna tråd, var med i september tråden! Jag tog ut min spiral i juni, fick första mensen 5 augusti, sen har den inte kommit mer.. igår var jag på bim+38 , och då kom det lite rosa på pappret. Idag var det mer och mensen kom, dock inte lite kraftigt som det brukar? Suck.. kan kroppen bara bli återställd! Längtar såå mycket efter ett plus, men så svårt när kroppen ej gör som den ska! Jag har börjat tempa iallafall, och hoppas på att kanske lära mig mer om min cykel! Kram på er

• Marie357

Testade negativt på morgonurinen och på dag 33 nu. Fattar inte detta varför kommer inte mensen och varför har jag haft så jävla mycket symtomer. Fick 2 lika starka på dag 16 på min äl sticka, men ja vi får väl bara vänta och se om skiten vill komma..

nouw.com/denöppnakampen
  • polly82
    Polly1 skrev 2016-10-11 06:25:22 följande:

Morgonens tester!! Kan knappt tro det är sant

Grattis!!!!!! :) Vad roligt!!!
  • Kolan91
    anna7607 skrev 2016-10-10 21:36:00 följande:

Då håller jag tummarna för oss båda... sista mf va på våran bröllopsresa 15 maj sen dess har det inte tagit sig. Det första va på julafton och nu börjar det verkligen ta på psyket. Man blir ju helt manisk haha känner efter köper test och blir lika ledsen varje gång.

Fy vad tråkigt! :( tempar du?
Svar på tråden Bim oktober 2016