Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Bim på söndag. Spännande. Prickade ägglossningen denna månaden med ältest. Hoppas på ett plus.????
Jag testade med negativt på bim +2. Är idag på bim+5, ingen mens. Molvärk i en vecka och ömma bröst. Ska testa igen imorgon bitti. Fatttar ingenting!!!
Bim på söndag. Spännande. Prickade ägglossningen denna månaden med ältest. Hoppas på ett plus.????
Grattis alla som plussat och grattis i förskott till alla pluss som förhoppningsvis kommer!
Ni med två barn eller fler? När tog det sig för er? "Första barnet:första försöket, andra barnet: fjärde försöker" ja ni fattar hur jag tänker..
Hade vart skoj att veta!
Min första tog sig direkt på första försöket, nu ska jag snart testa igen om inte tant röd dyker upp innan. Om de visar pluss är även detta första försöket... Tänkte om de är "ärftligt" eller hur man ska beskriva de??
Någon som kan stilla min lilla undran? (Idag är jag på bim-4,snart bim-3) kan knappt hålla mig mer på att testa mig.
Bim på fredag, men känner ingenting i kroppen... Första försöket...
Använder du stickor? I så fall kan jag rekommendera att testa på eftermiddagen/kvällen. Mina test är ofta negativa tidigt på dagen men tveklöst positiva på em/kvällen och sedan negativt dagen efter igen när jag ska ha ägglossning. Många har ju kort stegring så lätt att missa själva peaken innan lh sjunker igen.
Använder stickor från testlagret. Tog ett till test idag senare på eftermiddagen då var strecket mycket tydligare än på förmiddagen. Har slut på test nu men får satsa på att ligga minst varannan dag så kanske det tar sig:) haha!
Trodde jag skulle ta det bättre för jag hade också känt på mig i några veckor att nått är fel, men efter en stund innan första läkarbesöket var slut kom tårarna. Men kändes mycket bättre vid återbesök och på op dagen, var som en lättnad på nått sätt att vi nu kan ta nya tag :)
Jag vill också ha plus nu!!! Haha haft sjukt ont i magen idag så gissar på att ägglossningen skett, iom att jag fick pos igår :)
Myst tre dagar i rad nu inkl idag och några dagar innan det så nu tänker jag fortsätta mysa när lusten faller in :)
Åh är det krångligt med tempningen? Har inte riktigt greppat det där så inte ens provat :)
Hade gärna haft en mars/vår bebis som det var planerat men är nu mycket glad åt en bebis oavsett månad, bara allt går vägen och det mår bra :)
Testade mig just och fortfarande negativt. Hade faktiskt inte väntat mig ett plus heller. Kändes inte som graviditet i kroppen.
Vill bara tipsa er alla om en superrolig tråd jag hittade igår: Roliga förlossningsberättelser. Jag både skrattade och grät och glömde helt bort att tänka på gravtest och bim och sånt. Behövdes för mig iaf då det blir för mycket fokus på det annars.
Lycka till ni andra. Hoppas på plus till er alla.:)