Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Nä det kanske stämmer! Nope, inte det minsta. Nada verkligen. Samma dag mensen skulle komma vaknade jag med mensvärk. Brukade alltid få den direkt på morgonen så jag gick på toa och tog fram en tampong. Drog ner brallorna, nada. Tänkte att den kommer väl under dagen, mensvärken var ganska stark, precis som den brukade. När den inte kom tog jag dagen efter en billig sticka som visade plus:)
Åh vad kul att läsa om alla som plussat i dagarna.
Nu har vi gjort vad vi kunnat, hade nog äl igår, fick positivt på cb äl test i tisdags och igår tog jag ut spiralen.
Så nu börjar väntan..... Spännande.
Ååååå.. Ett stort fett minus i morse :( typiskt?! Har massa möjliga symtomer?! Efter testet har jag fortfarande molandevärk i tjejmagen. Håller tummarna och hoppet uppe! Snälla säg att inte tant röd kommer!
Ni är mitt hopp just nu, (någon här som plussat bim+8) håller tummarna att så är fallet för mig med.. Åååååååå... :(
Ååååå.. Ett stort fett minus i morse :( typiskt?! Har massa möjliga symtomer?! Efter testet har jag fortfarande molandevärk i tjejmagen. Håller tummarna och hoppet uppe! Snälla säg att inte tant röd kommer!
Ni är mitt hopp just nu, (någon här som plussat bim+8) håller tummarna att så är fallet för mig med.. Åååååååå... :(
Jag är gravid!! Kan knappt tro det! Testade svagt positivt i tisdags och så ett stark pluss idag hoppas att du också får ett pluss!
BIM+6 idag. Fick negativt imorse igen. Åååh :( vill bara veta..
BIM+6 idag. Fick negativt imorse igen. Åååh :( vill bara veta..
Haha ja det här var alltså 2014:) nu är vi på försök 7 till ett syskon :)
Denna väntan.. BIM-7 idag. KAN tiden gå långsammare?! Med första barnet testade jag mig inte förrän mensen var 6 dagar sen (21 år gammal utan koll på menscykeln och helt utan planer på barn!), med andra knodden vet jag faktiskt inte - mensen hade inte hunnit bli helt regelbunden efter storasyster kom. Med graviditeten som slutade i abort plussade jag fyra dagar innan beräknad mens. Nu har jag ingen aning om hur länge det är rimligt att vänta?! Men tar nog ändå ett test på måndag.. Kan ju inte skada.. ;)