• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • Linneisen
    Kolan91 skrev 2016-10-11 16:28:21 följande:
    Haha.. Känner jag mig själv kommer jag också börja testa om några dagar.

Om en vecka testar om jag har fått symtom. Annars ska jag försöka hålla mig faktiskt även om det är näst intill omöjligt..

Hur många dagar efter äl är du på?
    Jaa jag skulle vilja testa varje dag, men så besatt kan man ju inte vara, haha. Min sambo tycker att jag ska vänta tills äl+16 för att det definitivt kommer vara positivt OM jag är gravid, men jag håller absolut inte med, hihi. Så jag tänker testa på äl+12. Just nu är jag på äl+6. Vad är du på?
  • Yv1
    jessi84 skrev 2016-10-10 21:27:07 följande:

Fått det bekräftat ännu mer. Vi ska få en till bebis. Kan inte fatta det :)

Stort grattis!! ????????

Håller tummarna för mig med!
  • Kolan91
    Linneisen skrev 2016-10-11 17:47:59 följande:

Jaa jag skulle vilja testa varje dag, men så besatt kan man ju inte vara, haha. Min sambo tycker att jag ska vänta tills äl+16 för att det definitivt kommer vara positivt OM jag är gravid, men jag håller absolut inte med, hihi. Så jag tänker testa på äl+12. Just nu är jag på äl+6. Vad är du på?

Äl +2 haha. Jag har en predictor early som väntar på mig här hemma. Har jag symtom tar jag den på äl+9. ;)

Karlar förstår inte sånt här..

Hur känns det för dig? Sista jag var gravid (slutade i ma och skrapades i juni) så hade jag mina misstankar redan äl +6. Dålig aptit och känsliga bröstvårtor som jag aldrig annars har.
  • Linneisen
    Kolan91 skrev 2016-10-11 19:01:31 följande:
    Äl +2 haha. Jag har en predictor early som väntar på mig här hemma. Har jag symtom tar jag den på äl+9. ;)

Karlar förstår inte sånt här..

Hur känns det för dig? Sista jag var gravid (slutade i ma och skrapades i juni) så hade jag mina misstankar redan äl +6. Dålig aptit och känsliga bröstvårtor som jag aldrig annars har.
    Hihi ja det har jag med :) och "vanliga" test.

Haha nä tydligen inte... jag sa att det är faktiskt min livmoder och mitt kiss och jag testar när jag vill, hihi. Men han vill bara att det ska vara stor chans till plus och att jag inte ska behöva testa hela tiden :)

Ånej, tråkigt med MA :( hm, jag har lite molande värk långt nere i magen, lägre ner än jag trodde att livmodern satt. Men det är mest att jag har så ont i brösten, mest utsidan, och de har blivit hårda på nåt sätt :S något du känner igen eller hur mådde du kring äl+6?
  • jessi84
    Yv1 skrev 2016-10-11 19:00:14 följande:

Stort grattis!! ????????

Håller tummarna för mig med!

Tack :)

Håller tummarna för dig. När har du Bim?
  • Kolan91
    Linneisen skrev 2016-10-11 19:34:53 följande:

Hihi ja det har jag med :) och "vanliga" test.

Haha nä tydligen inte... jag sa att det är faktiskt min livmoder och mitt kiss och jag testar när jag vill, hihi. Men han vill bara att det ska vara stor chans till plus och att jag inte ska behöva testa hela tiden :)

Ånej, tråkigt med MA :( hm, jag har lite molande värk långt nere i magen, lägre ner än jag trodde att livmodern satt. Men det är mest att jag har så ont i brösten, mest utsidan, och de har blivit hårda på nåt sätt :S något du känner igen eller hur mådde du kring äl+6?

Det låter ju lovande! :)

Ömma i hela brösten fick jag runt äl +10 och äl+11 plussade jag väldigt tydligt!

Jag minns också att brösten var rejält uppsvullna runt äl+6/7.

Herregud vad spännande! Uppdatera gärna om du känner andra saker i kroppen!

Jag dör av längtan till en ny graviditet.

Jag håller tummarna för oss denna månad!!
  • lindstroom
    SJZH skrev 2016-10-11 09:46:06 följande:

Åh då har vi samma BIM-datum!

Jag gjorde ÄL-test o de visade klartecken 9-10okt nu precis! ???? Hoppas på att de hår vägen denna gången.

Tredje försöket med andra barnet.... BIM som sagt 24 okt.

Va roligt då får vi se vad som händer. Jag har inte haft den här känslan som jag har vid ägglossning så är fundersam på om jag ens fick det denna månaden.. Men de e ju bara att vänta och se :)
  • Yv1
    jessi84 skrev 2016-10-11 19:42:51 följande:

Tack :)

Håller tummarna för dig. När har du Bim?

Jag är på bim-4 nu så den 15e! Hela kroppen känns på något sätt gravid. Men de kan ju vara hjärnspöket. Jag hoppas ju! I så fall är de andra barnet. Hade vart så skoj!
  • whippitwhippet

Åh, så avundsjuk jag blir när jag ser er som plussat! Grattis!!

Jag hade ägglossning kring 30 sept-1 okt och har bim den 16:e. Inbillar mig att jag har symtom (ömma bröst, brukar jag kunna ha innan mens, men inte så här ömma!) men det kan ju vara önsketänkande. Har beställt gravtester och ska försöka hålla mig till helgen innan jag testar. Men jag kommer säkert inte att klara det. Så himla dumt egentligen när man blir så besviken då det är negativt!

Svar på tråden Bim oktober 2016