Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Fått det bekräftat ännu mer. Vi ska få en till bebis. Kan inte fatta det :)
Jaa jag skulle vilja testa varje dag, men så besatt kan man ju inte vara, haha. Min sambo tycker att jag ska vänta tills äl+16 för att det definitivt kommer vara positivt OM jag är gravid, men jag håller absolut inte med, hihi. Så jag tänker testa på äl+12. Just nu är jag på äl+6. Vad är du på?
Oj du skrev visst hur du hade det.
Stort grattis!! ????????
Håller tummarna för mig med!
Hihi ja det har jag med :) och "vanliga" test.
Haha nä tydligen inte... jag sa att det är faktiskt min livmoder och mitt kiss och jag testar när jag vill, hihi. Men han vill bara att det ska vara stor chans till plus och att jag inte ska behöva testa hela tiden :)
Ånej, tråkigt med MA :( hm, jag har lite molande värk långt nere i magen, lägre ner än jag trodde att livmodern satt. Men det är mest att jag har så ont i brösten, mest utsidan, och de har blivit hårda på nåt sätt :S något du känner igen eller hur mådde du kring äl+6?
Åh då har vi samma BIM-datum!
Jag gjorde ÄL-test o de visade klartecken 9-10okt nu precis! ???? Hoppas på att de hår vägen denna gången.
Tredje försöket med andra barnet.... BIM som sagt 24 okt.
Tack :)
Håller tummarna för dig. När har du Bim?
Åh, så avundsjuk jag blir när jag ser er som plussat! Grattis!!
Jag hade ägglossning kring 30 sept-1 okt och har bim den 16:e. Inbillar mig att jag har symtom (ömma bröst, brukar jag kunna ha innan mens, men inte så här ömma!) men det kan ju vara önsketänkande. Har beställt gravtester och ska försöka hålla mig till helgen innan jag testar. Men jag kommer säkert inte att klara det. Så himla dumt egentligen när man blir så besviken då det är negativt!