Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Jag plussade extremt svagt streck igår och då är jag på bim +5. Ska testa imorgon igen för att förhoppningsvis få starkare streck. Hoppet är inte ute innan mensen kommer. Förvånar mig dock att det är
Så svagt efter 5 dagar.
[quote=77043873][quote-nick]Aysa skrev 2016-10-12 06:32:22 följande:[/quoteBAH-nick]Testade mig just och fortfarande negativt. Hade faktiskt inte väntat mig ett plus heller. Kändes inte som graviditet i kroppen.
Vill bara tipsa er alla om en superrolig tråd jag hittade igår: Roliga förlossningsberättelser. Jag både skrattade och grät och glömde helt bort att tänka på gravtest och bim och sånt. Behövdes för mig iaf då det blir för mycket fokus på det annars.
Lycka till ni andra. Hoppas på plus till er alla.:)[/quote]
Jag tror jag plussade idag !!
På äl+10/ bim-2/3... försök 11
Har inga större symtom, förutom lite ömma bröst som började smått igår, o lite sömnsvårigheter (vaknat mycket och sovit oroligt)..
Känner mig inte alls gravid.. hehe Har haft sjukt mycket symtom alla andra månader då jag vart tvärsäker på att jag vart gravid.. som visats sig bara va pms..

Har inga större symtom, förutom lite ömma bröst som började smått igår, o lite sömnsvårigheter (vaknat mycket och sovit oroligt)..
Känner mig inte alls gravid.. hehe Har haft sjukt mycket symtom alla andra månader då jag vart tvärsäker på att jag vart gravid.. som visats sig bara va pms..
Testade mig just och fortfarande negativt. Hade faktiskt inte väntat mig ett plus heller. Kändes inte som graviditet i kroppen.
Vill bara tipsa er alla om en superrolig tråd jag hittade igår: Roliga förlossningsberättelser. Jag både skrattade och grät och glömde helt bort att tänka på gravtest och bim och sånt. Behövdes för mig iaf då det blir för mycket fokus på det annars.
Lycka till ni andra. Hoppas på plus till er alla.:)
Vill inte vara negativ men stor varning för predictor early tester. Har fått just ett sånt svagt streck på dem två månader i rad och var ändå inte gravid. Du kan mycket väl vara gravid men lita inte på detta test helt och hållet. Håller tummarna för dig!
Hoppas det inte är falskt alarm.. Fick två svaga streck även på testlagrets tester.. som inte syns på bilden tyvärr.. tänkte ta nya test imorgon bitti..
Tråkigt:(. Då får vi kanske ta och starta en BIM i november tråd och följas åt en månad till?