• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • Smlan

Hej! Det var ett tag sen jag skrev här eller ens var inne och läste. Efter 6 månaders försök var jag så sjukt deppig så jag stängde ner allt vad Familjeliv heter. Och idag på ÄL +10 (BIM -4) plussade jag på sjunde försöket! Jag är så otroligt lycklig!! Kan inte fatta att det är sant. Första barnet.

• Linneisen
    Smlan skrev 2016-10-16 11:36:58 följande:

Hej! Det var ett tag sen jag skrev här eller ens var inne och läste. Efter 6 månaders försök var jag så sjukt deppig så jag stängde ner allt vad Familjeliv heter. Och idag på ÄL +10 (BIM -4) plussade jag på sjunde försöket! Jag är så otroligt lycklig!! Kan inte fatta att det är sant. Första barnet.

Grattis!! Jag plussade idag äl+11 :D
  • SJZH
    mariatherese93 skrev 2016-10-16 08:41:31 följande:

Jag hoppar in här också! Har BIM 24/10 detta blir vårt första försök.

Vi har samma BIM-datum då!!

Känner du något?
  • ohhello

ÄL+5, kissnödig hela tiden & imorse hade jag kramper som gjorde att jag knappt kunde stå. Kroppen har ioförsig varit lite knäpp hela månaden så lägger inte mycket vikt på symptom, kände ju ingenting första graviditeten heller så. :)

BIM ~24/10.

• Kolan91

Äl +7 och gjorde test idag. Lade upp bilden i annan tråd men testar här också. Inga symtom förutom en jämn temp.

Någon mer som kan ana något?

(Någon som vet varför bilden alltid blir felvänd?)

• Kolan91
    Smlan skrev 2016-10-16 11:36:58 följande:

Stort grattis!! :D
  • copycat
    Kolan91 skrev 2016-10-16 11:04:22 följande:
    Känner precis som du! Tänkte till äl+5 att nu jävlar är jag på smällen då det drog i ena äggstocken ända från äl och ont i ländryggen men nu äl+7 har all molande känsla försvunnit och magkänslan är nej.

Det enda hopp jag har kvar är en otroligt jämn tempkurva. Har haft 36.8 från äl+2. Men det behöver ju inte betyda nåt. Usch denna väntan. 1 vecka kvar till mens.
    Ja precis så! Fy, denna väntan...riktigt plågsamt. När tänker du testa?
  • Smlan
    Linneisen skrev 2016-10-16 11:50:16 följande:
    Grattis!! Jag plussade idag äl+11 :D
    Tack! Och grattis till dig! Hur länge har ni försökt?
  • Smlan
    Kolan91 skrev 2016-10-16 12:25:16 följande:
    Stort grattis!! :D
    Tack!! :)
  • Linneisen
    Smlan skrev 2016-10-16 13:15:40 följande:

Tack! Och grattis till dig! Hur länge har ni försökt?

Tack! :D

Inte alls länge, tog ut p-staven för tre veckor sedan och blev gravid en dryg vecka senare. Hur länge har ni försökt?
Svar på tråden Bim oktober 2016