Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Hej! Det var ett tag sen jag skrev här eller ens var inne och läste. Efter 6 månaders försök var jag så sjukt deppig så jag stängde ner allt vad Familjeliv heter. Och idag på ÄL +10 (BIM -4) plussade jag på sjunde försöket! Jag är så otroligt lycklig!! Kan inte fatta att det är sant. Första barnet.
Hej! Det var ett tag sen jag skrev här eller ens var inne och läste. Efter 6 månaders försök var jag så sjukt deppig så jag stängde ner allt vad Familjeliv heter. Och idag på ÄL +10 (BIM -4) plussade jag på sjunde försöket! Jag är så otroligt lycklig!! Kan inte fatta att det är sant. Första barnet.
Jag hoppar in här också! Har BIM 24/10 detta blir vårt första försök.
ÄL+5, kissnödig hela tiden & imorse hade jag kramper som gjorde att jag knappt kunde stå. Kroppen har ioförsig varit lite knäpp hela månaden så lägger inte mycket vikt på symptom, kände ju ingenting första graviditeten heller så. :)
BIM ~24/10.
Äl +7 och gjorde test idag. Lade upp bilden i annan tråd men testar här också. Inga symtom förutom en jämn temp.
Någon mer som kan ana något?
(Någon som vet varför bilden alltid blir felvänd?)

Tack! Och grattis till dig! Hur länge har ni försökt?