• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • MARlA
    MARlA skrev 2016-10-16 08:12:40 följande:

Samma här! Lycka till!

MARlA skrev 2016-10-16 08:12:40 följande:

Samma här! Lycka till! ????

Frågetecknena ska vara en glad gubbe
  • Linneisen

JAG ÄR GRAVID!! Helt otroligt! Så lycklig!
    Första försöket, tre veckor sedan jag tog ut p-staven. Plussade idag på äl+11.

GRATTIS till alla er andra som har plussat och jag håller tummarna för er som väntar på plusset denna månad!

• copycat
    Linneisen skrev 2016-10-16 09:11:27 följande:

GRATTIS till alla er andra som har plussat och jag håller tummarna för er som väntar på plusset denna månad!

Men JAAAAA!!!!!! Gud har tänkt på dig, tänkte imorse att idag är det söndag!;) GUD så roligt! Störst grattis! Vad har du haft för symptom? ÄL+vad idag?:) Yey vilken daaag!
  • copycat

Oj, ser ju ÄL+11;) men symptom? Nyfikeeeen!
  • Ärtan11

Har BIM på lördag 22/10. Har från i fredags fått väldigt ömmande bröst dock endast på kvällarna, tror ni det kan vara ett tecken? Denna väntan känns som evighet.

• SJZH

Åh!! Jättestort grattis till dig/er! Vilken spännande tid ni har nu!! :D
  • Kolan91
    copycat skrev 2016-10-16 07:28:00 följande:

ÄL+9 idag och stensäker på att det inte blev nåt denna månad, heller :( vet inte riktigt vad det är, men från att må illa och ha mensvärk redan ÄL+5 och tänka att det kan nog va nåt! Till att nu känna mig helt ogravid. Det enda jag har nu är en del vita flytningar men annars inge molvärk, inga ömma bröst, nada svullen. Magkänslan säger bara nej och jag blir ledsen. Kommer verkligen inte testa innan BIM som jag brukar, känner så starkt att jag bara kommer bli nedslagen. Fyfan vilken deppig känsla. Försök 7 till syskon..

Känner precis som du! Tänkte till äl+5 att nu jävlar är jag på smällen då det drog i ena äggstocken ända från äl och ont i ländryggen men nu äl+7 har all molande känsla försvunnit och magkänslan är nej.

Det enda hopp jag har kvar är en otroligt jämn tempkurva. Har haft 36.8 från äl+2. Men det behöver ju inte betyda nåt. Usch denna väntan. 1 vecka kvar till mens.
  • Kolan91

Grattis!! Vad kul. Målet klarade vi. Minst en av oss skulle bli gravid och det vart du!

Känner mig totalt ogravid så vi fortsätter vår jakt på plus nästa månad!

Lycka till nu! :)
  • Linneisen
    copycat skrev 2016-10-16 09:16:19 följande:

Oj, ser ju ÄL+11;) men symptom? Nyfikeeeen!

Jag har inte haft så jättemycket symptom, men det jag fick på äl+3 redan var riktigt ont i brösten och sen blev de hårda på utsidorna, samt allmänt rundare. Silikon typ xD och igår mådde jag illa och blev luktkänslig för första gången. Sen har jag haft lite, lite molande värk långt nere i magen. Okej så en del symptom då :P
    SJZH skrev 2016-10-16 10:48:27 följande:

Åh!! Jättestort grattis till dig/er! Vilken spännande tid ni har nu!! :D

Tack!! Ja verkligen :D
    Kolan91 skrev 2016-10-16 11:07:27 följande:

Grattis!! Vad kul. Målet klarade vi. Minst en av oss skulle bli gravid och det vart du!

Känner mig totalt ogravid så vi fortsätter vår jakt på plus nästa månad!

Lycka till nu! :)

Tack, ja jättekul!! :D

Men du kan ju fortfarande kanske vara gravid ju.
Svar på tråden Bim oktober 2016