Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Det skrev du visst!
JAG ÄR GRAVID!! Helt otroligt! Så lycklig!
Första försöket, tre veckor sedan jag tog ut p-staven. Plussade idag på äl+11.
GRATTIS till alla er andra som har plussat och jag håller tummarna för er som väntar på plusset denna månad!
Oj, det gick fort! Jo, vi har ju försökt i några månader. Månad sju var tydligen vår lyckomånad!
Åh vad underbart!! Jättestort grattis!!
Hej! Det var ett tag sen jag skrev här eller ens var inne och läste. Efter 6 månaders försök var jag så sjukt deppig så jag stängde ner allt vad Familjeliv heter. Och idag på ÄL +10 (BIM -4) plussade jag på sjunde försöket! Jag är så otroligt lycklig!! Kan inte fatta att det är sant. Första barnet.
Mensen kom igång igår. fattar inte alls detta med äl och när jag trott att jag hade det enligt älsticka för då var mensen 1 vecka sen. Men ska kolla med gyn om han kanske kan ta emot mig för vul denna månaden med...så man har liiiite mer koll..
Så 36 dagar var denna cykeln på
Äl +7 och gjorde test idag. Lade upp bilden i annan tråd men testar här också. Inga symtom förutom en jämn temp.
Någon mer som kan ana något?
(Någon som vet varför bilden alltid blir felvänd?)
Har BIM på lördag 22/10. Har från i fredags fått väldigt ömmande bröst dock endast på kvällarna, tror ni det kan vara ett tecken? Denna väntan känns som evighet.
Hej! Det var ett tag sen jag skrev här eller ens var inne och läste. Efter 6 månaders försök var jag så sjukt deppig så jag stängde ner allt vad Familjeliv heter. Och idag på ÄL +10 (BIM -4) plussade jag på sjunde försöket! Jag är så otroligt lycklig!! Kan inte fatta att det är sant. Första barnet.