• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • kvinna29årskåne

Bim idag.ingen mens i sikte. Har inte hunnit ta något test. Får göra det imorgon bitti. Jag hoppas verkligen på denna månaden.

• Nova2014

Skulle haft min mens igår, fortfarande inte kommit! Dock ljusrosa flytning som gör mig fundersam? Åh man vill ju så gärna plussa.

• Samavi

Att det ska vara så segt att vänta på Bim! Bim -4 idag! Men det närmar sig :) Grattis alla som +:at
    Funderar på att testa imorgon, lite molvärk och spirande känsla i brösten! Hoppas hoppas hoppas!!! Men kroppen har lurats förut!

• Kolan91
    copycat skrev 2016-10-16 12:50:14 följande:

Ja precis så! Fy, denna väntan...riktigt plågsamt. När tänker du testa?

Testade idag och tyckte mig ana något men det är ännu tidigt.

Jag testar äl+9 nästa gång, på tisdag.

När ska du?
  • FlikkanM

Är på ÄL +7(pos test förra lördagen) och idag när vi mös kom det blodblandat, droppade lite i toan klar rött efter också men sen inget mer sen dess. Hoppas det var nått annat än en förtidig mens. Har inte så hög förväntningar med tanke på MA och skrapning som gjordes för snart 4 veckor sedan.

Håller tummarn :)

Och grattis till er alla som plussat! Hoppas det blir många fler också :)

• Joss91

Trodde jag skulle kunna vara ascool och hålla mig från att testa innan BIM, men alltså no way José - jag testar imorgon! 4 dagar INNAN bim, men screw this, jag kan inte hålla mig! ;) GRATTIS till er som plussat!!

• Samavi
    Joss91 skrev 2016-10-16 20:09:55 följande:

Trodde jag skulle kunna vara ascool och hålla mig från att testa innan BIM, men alltså no way José - jag testar imorgon! 4 dagar INNAN bim, men screw this, jag kan inte hålla mig! ;) GRATTIS till er som plussat!!

Ja svårt att hålla sig, konstigt att det ska vara så svårt ;) ska oxå testa imorgon Bim-3 här ;D
  • copycat
    Kolan91 skrev 2016-10-16 19:45:17 följande:
    Testade idag och tyckte mig ana något men det är ännu tidigt.

Jag testar äl+9 nästa gång, på tisdag.

När ska du?
    Ok spännande! Har tänkt försöka hålla mig till torsdag (ÄL+13) om mensen inte kommit (har mellan 11-13 dagars lutealfas). Brukar alltid börja från typ ÄL+9 men nu har jag BESTÄMT mig, haha, tom skrivit i kalender testa TIDIGAST :D har blivit så besviken efter en miljon vridningar och vändningar att jag känner att jag bara vill ha ett tydligt svar den här gången, neg eller pos.
  • Smlan
    Lady K skrev 2016-10-16 14:27:03 följande:
    Jättestort grattis!! Då var det verkligen er tur nu!
    Tack!! :) Ja, det kändes som att det var vår tur nu. Är så lycklig!
  • Haiduchi

Alltså man blir ju koko på att leta tecken!

Är bara på äl+4? idag och ena stunden känner man något i magen, och andra stunden så känner jag av min fogar, har sen förra grav känt av fogarna vid varje mens och äl.

Och nu sitter jag och känner mig sååå vanlig igen, hahaha.

Dagarna går ju sååå långsamt!!

Svar på tråden Bim oktober 2016