Jollefin skrev 2017-06-21 20:36:53 följande:
Våran lilla tös tyra kom vecka 37+4 den 12 juni :) vart ett snitt till fick samma med första.
Synd bara att man känner sig så kluven. Min andra tjej fyller 5 nu i augusti. Hon får ju inte alls samma uppmärksamhet från mig som innan. Trots att det bara gått 1,5 vecka sen lilla tyra kom så känner jag mif ledsen att jag inte ksn ge henne samma som innan. Spontana utflykter vara ute länge nu ska det ammas ovh jag är själv väldigt trött då sömnen inte alls blir detsamma.. min sambo hjälper ju till men min tjej är en riktigt mammagris och säger ibland att jag aldrig gör något med henne och såna saker. Fast jag vet att jag gör saker men kanske inte alls lika mycket. Är väl mycket hormoner som ska ut ur kroppen nu men man kan ju inte låta bli att bli ledsen att mn inte räcker till..
Men snart kanske man är på banan igen!! ????
Vi fick samma dag och jag känner samma sak. Jag hinner inte med de andra två. Axel ligger vid bröstet för jämnan på dagarna. Har ändå rätt så ok nätter. Maken är hemma tills 10 juli och sen åker han en vecka på jobb så då blir jag ensam med alla tre plus hunden.
Ska dock försöka åka iväg imorgon på en utflykt och äta middag vid stranden om det inte blåser för mycket.
Hoppas det blir lättare snart!