• t123

BF juni 2017

Hej! Här kan vi väl samlas, vi med BF i juni 2017? Jag plussade idag, det är flera dagar innan BIM så än så länge kanske vi inte är så många här, men fyll gärna på allt eftersom! :) 

För mig blir BF runt 4/6 tror jag, det är mitt andra barn och jag är 26 år. Berätta gärna om er också! :)

• Svar på tråden BF juni 2017
  • Emlov

Precis haft världens ångestattack. Var på toaletten och det kom blod på pappret, hoppas att detta bara är någon liten blödning och inte början på ett missfall :(

• mininiss

Heej tjejer! En fråga jag åker buss varje dag till jobbet och min fråga är de guppar så mycket i bussen när den åker är de farligt kan de göra så man får missfall?

• Madde87
    mininiss skrev 2016-10-14 19:04:23 följande:

Heej tjejer! En fråga jag åker buss varje dag till jobbet och min fråga är de guppar så mycket i bussen när den åker är de farligt kan de göra så man får missfall?

Det ska inte vara någon fara :)
  • Madde87
    Emlov skrev 2016-10-14 18:35:41 följande:

Precis haft världens ångestattack. Var på toaletten och det kom blod på pappret, hoppas att detta bara är någon liten blödning och inte början på ett missfall :(

Förstår att du blir orolig men det behöver inte vara någon fara. Många blöder under graviditeten. Försök slappna av. Läs en bok och vila :) vi hoppas det går bra!
  • mininiss
    Madde87 skrev 2016-10-14 19:15:49 följande:

Det ska inte vara någon fara :)

Tack en bekant sa att jag måste sluta åka buss för jag knappt få missfall av det :(
  • Smorrisson

Du får absolut inte missfall av att åka buss.
  • sweetcandy

Nej nej <3 du kan lugnt åka buss!!
  • jessi84
    sk0rpan skrev 2016-10-14 09:57:15 följande:

Jag testade imorse igen, med morgonurin, och fick fortfarande bara 1-2v.. Samma bf som dig. Läser överallt att det kan stämma eftersom hcg-nivåerna är så olika för alla, men visst känns det lite märkligt?

Ja, lite men är nog ingen fara.
  • jessi84
    The möther skrev 2016-10-14 10:47:29 följande:

Kul! :)

Ja :)

Hur gamma är du? Undrar om vi har några gemensamma vänner :)
Svar på tråden BF juni 2017