Sassa4 skrev 2016-10-15 01:52:15 följande:
Jag har haft lite olika gravidsymtom det senaste som spända bröst, molande värk i magen, uppsvälld mage, lite illamående, tappat hungern. Men idag så poff allt borta? Är bara i vecka 5. Samma dag som bim så hade jag ljus ljus rosa flytningar, hade detta i ca 3 dagar. Knappt man såg det, så ljust var det röda. Men iom att jag egentligen skulle fått min mens då så tänkte jag att det säkert inte är ovanligt att det kommer lite ljusrosa flytningar. Jag har även dagligen tagit tempen på mig själv och legat stadigt på 37,2. Idag har jag gått ner till 36,9. Vad händer? Kan detta vara ett eventuellt ma? :( kan växtvärken bara försvinna på en dag såhär tidigt?
Jag har haft/har exakt samma känslor som du känner, fick i samband med plusset rosa flytningar men inget på hela veckan förutom lite i torsdags och igår, jag ringde därför å det är inte ovanligt att slemhinnorna blir sköra och då kan man få lite rosa (för mig är kombon att jag hade en jobbig förlossning med pojken och haft sköra slemhinnor sen dess, hormonerna med graviditeten och att jag precis blivit vrålförkyld) detta behöver inte va MA men jag förstår din oro, känner mig mycket mer orolig denna ggn än med pojken. Mina symtom har avtagit lite ett par dagar men tror säkert att de kommer blossa upp igen och hålla på så :)