• t123

BF juni 2017

Hej! Här kan vi väl samlas, vi med BF i juni 2017? Jag plussade idag, det är flera dagar innan BIM så än så länge kanske vi inte är så många här, men fyll gärna på allt eftersom! :) 

För mig blir BF runt 4/6 tror jag, det är mitt andra barn och jag är 26 år. Berätta gärna om er också! :)

• Svar på tråden BF juni 2017
  • jessi84
    Starletz skrev 2016-10-14 12:16:42 följande:

CB digitalt visar antal veckor du varit befruktad. Dvs tiden sen ägglossning. Gravidveckor räknar man sedan från senaste mensens första dag. Därför blir det olika resultat :) CB mäter ju hcg som börjar produceras när ägget blir befruktat vid ägglossning. Så det är som det ska :)

Misstänkte det :)
  • mininiss
    sweetcandy skrev 2016-10-14 19:37:48 följande:

Nej nej <3 du kan lugnt åka buss!!

Tack då vet jag det va så rädd för de <3
  • sweetcandy

Är det någon mer som ska göra moderkaksprov?

Jag kan inte riktigt greppa att jag är gravid!! Känns så overkligt!! Vi väntade eg på att få göra PGD/IVF eftersom jag och min man är bärare på en dödlig blodsjukdom, som vi förlora vår yngsta son i, i februari.. han skulle fylla 1år i morgon om inte sjukdomen hade tagit honom från oss!

Vi har 25% risk att denna bebis också är sjuk.

Usch, ursäkta deppigt inlägg. Har inte spec många fler än min man att prata med eftersom vi inte berättat för så många att jag är gravid.

• Sassa4

Jag har haft lite olika gravidsymtom det senaste som spända bröst, molande värk i magen, uppsvälld mage, lite illamående, tappat hungern. Men idag så poff allt borta? Är bara i vecka 5. Samma dag som bim så hade jag ljus ljus rosa flytningar, hade detta i ca 3 dagar. Knappt man såg det, så ljust var det röda. Men iom att jag egentligen skulle fått min mens då så tänkte jag att det säkert inte är ovanligt att det kommer lite ljusrosa flytningar. Jag har även dagligen tagit tempen på mig själv och legat stadigt på 37,2. Idag har jag gått ner till 36,9. Vad händer? Kan detta vara ett eventuellt ma? :( kan växtvärken bara försvinna på en dag såhär tidigt?

• Sassa4

Kan även tillägga att jag plussade i söndag och har känt symtomen några dagar innan bim och ända fram tills idag?

• christinanieminen

Får jag oxå hoppa in här? Plussade svagt här om dagen men i dag fick jag klart och tydligt ett plus.. Andra barner sonen är född 2013 och blev till på andra IVF försöket men första ET. Nu ruvar jag på ett syskon från frysen och plussade nu på första FET! BF blir väl 25/6..

Bor söder om Stockholm. Är 27 sambon 33..

• Grodan1234

Hej!

Får man hoppa in här?

Bim-4 idag och plussade.

Ny här och om allt går vägen så blir det en juni bebis. 2 barn innan så detta blir 3 an.

• Oktober23

Jag har ett missfall I v 11 sedan tidigare. Denna gången tänker jag inte oroa mig så mycket. Jag hoppas på att allt ska gå bra. Längtar bara till att få de bebisens hjärta

Har molande värk, lite metallsmak i munnen och jättehungrig ofta. Jag är så himla glad att jag är gravid igen.. BF 20 juni

• mammasusan

Ansökte om medlemskap i fb gruppen för flera dgr sedan men har inte blivit i släppt ännu :(

• enussune
    mammasusan skrev 2016-10-15 08:39:55 följande:

Ansökte om medlemskap i fb gruppen för flera dgr sedan men har inte blivit i släppt ännu :(

Sassa4 skrev 2016-10-15 01:52:15 följande:

Jag har haft lite olika gravidsymtom det senaste som spända bröst, molande värk i magen, uppsvälld mage, lite illamående, tappat hungern. Men idag så poff allt borta? Är bara i vecka 5. Samma dag som bim så hade jag ljus ljus rosa flytningar, hade detta i ca 3 dagar. Knappt man såg det, så ljust var det röda. Men iom att jag egentligen skulle fått min mens då så tänkte jag att det säkert inte är ovanligt att det kommer lite ljusrosa flytningar. Jag har även dagligen tagit tempen på mig själv och legat stadigt på 37,2. Idag har jag gått ner till 36,9. Vad händer? Kan detta vara ett eventuellt ma? :( kan växtvärken bara försvinna på en dag såhär tidigt?

Gud vad jobbig känsla, ring 1177 och fråga om råd. Håller tummarna åt dig!
Svar på tråden BF juni 2017