• t123

BF juni 2017

Hej! Här kan vi väl samlas, vi med BF i juni 2017? Jag plussade idag, det är flera dagar innan BIM så än så länge kanske vi inte är så många här, men fyll gärna på allt eftersom! :) 

För mig blir BF runt 4/6 tror jag, det är mitt andra barn och jag är 26 år. Berätta gärna om er också! :)

• Svar på tråden BF juni 2017
  • Michelle91

Hallå!! Grattis till alla kommande bebisar! Plussade idag och enligt min app har jag bf den 24 juni

Bor i Västerås och har en son född -12

• Michelle91
    LaPil skrev 2016-09-28 09:15:40 följande:

Är det någon som är intresserad av en hemlig grupp på Facebook där vi kan vara oss själva och skippa alias? Dit kan ingen komma via Google heller ????

Jag är intresserad
  • sweetcandy
    jagblirgalen0203 skrev 2016-10-15 18:13:44 följande:
    Vi har också 1 på 4 att mini år sjuk. Så 25% för oss med. Ja denna sjukdom är vidrig med följdsjukdomar. Vår dotter har hemsk epilepsi, börjat samla på sig vattenskalle. Sjukdomen gör att man inte vet hur mkt hon ser eller hör hon rör sig ingenting och hat aldrig fäst blicken. Så vi tänker oss i så fall att avsluta hemskt nog. Men det är så hemskt att se henne ha det så jobbigt, hon är som en docka som bara väntar ut tiden ungefär. Idag är hon 9 mån. Prognosen är att man inte blir mer än 2 år och då anses 2 år som mycket om man kommer dit. Ni?
    Uscha :( lilla vännen! Så jobbigt för er!

Hos oss är det en blodsjukdom som kräver aggressiva behandlingar med kortison och cellgifter och en stamcellstransplantation är ett måste för att bota sjukdomen. Stor dödlighet på sjukdomen. Vår son vart 4,5månad gammal och vi bodde på sjukhus hela hans liv i princip.
    Vi kommer också avbryta om det visar sig att bebisen är sjuk. För både bebisens skull och vår skull och för vår stora sons skull
  • Kärleksbarn00

Någon mer än jag som har extrem mol/växtvärk på kvällarna vid ljumskarna ut mot svanken och benen? I natt kunde jag knappt sova.

• jessi84

Hej.

Vi sov hos svärföräldrarna i natt och bubbla i deras spabad. Efteråt kom jag att tänka på att man kanske inte ska bubbla när man är gravid så nu mår jag dåligt över det och får dåligt samvete. Kommer inte förlåta mig själv om något händer eller om något är fel pga detta :(

Tänkte inte på detta från förra gången man var gravid.

:( :(

• jagblirgalen0203
    sweetcandy skrev 2016-10-16 01:42:22 följande:

Uscha :( lilla vännen! Så jobbigt för er!

Hos oss är det en blodsjukdom som kräver aggressiva behandlingar med kortison och cellgifter och en stamcellstransplantation är ett måste för att bota sjukdomen. Stor dödlighet på sjukdomen. Vår son vart 4,5månad gammal och vi bodde på sjukhus hela hans liv i princip.

Vi kommer också avbryta om det visar sig att bebisen är sjuk. För både bebisens skull och vår skull och för vår stora sons skull

Vi går med precis samma känslor. Känner du för att kanske lägga till varandra på fb, om du har? Kan vistötta varandra då vi ställs inför samma saker ungefär samtidigt också. Vår situation känns så speciell. Kände en liten lättnad när jag läste om att det fanns någon i samma situation.
  • mammsen79
    jagblirgalen0203 skrev 2016-10-16 09:16:30 följande:

Vi går med precis samma känslor. Känner du för att kanske lägga till varandra på fb, om du har? Kan vistötta varandra då vi ställs inför samma saker ungefär samtidigt också. Vår situation känns så speciell. Kände en liten lättnad när jag läste om att det fanns någon i samma situation.

Hej alla ni som har redan plussat stort grattis till er alla! Har någon testar med ägglossningsstickor? Behöver få hjälp med det, jag är på dag 10 o mitt test vissar du en fast smile gubbe, någon som vet hur länge man har det? Tacksam för svar.
  • Whudup

Jag har också BF 20 juni :)

Oktober23 skrev 2016-10-15 08:31:43 följande:

Jag har ett missfall I v 11 sedan tidigare. Denna gången tänker jag inte oroa mig så mycket. Jag hoppas på att allt ska gå bra. Längtar bara till att få de bebisens hjärta

Har molande värk, lite metallsmak i munnen och jättehungrig ofta. Jag är så himla glad att jag är gravid igen.. BF 20 juni

• Michelle91
    mammsen79 skrev 2016-10-16 10:42:48 följande:

Hej alla ni som har redan plussat stort grattis till er alla! Har någon testar med ägglossningsstickor? Behöver få hjälp med det, jag är på dag 10 o mitt test vissar du en fast smile gubbe, någon som vet hur länge man har det? Tacksam för svar.

48 timmar om du använder CB avancerat ägglossningstest. De har hittat dina mest fertila dagar. Jag använde tester men hittade aldrig mina dagar men annars använde mig av natural cykles också :)
  • sweetcandy
    jagblirgalen0203 skrev 2016-10-16 09:16:30 följande:
    Gärna! Jag skickar dig ett privat meddelande här vad jag heter :)
Svar på tråden BF juni 2017