• Svar på tråden BF juli 2017
  • josefinekn
    FrökenMp skrev 2016-11-02 14:26:15 följande:

Har läst lite om vad man får och inte får äta. Vissa ostar får man äta om dom är nyförpackade... Hur vet man det liksom?! Jag älskar ju mozzarella tex och har köpt det men vet inte om den är nyförpackad? Haha

Brukar det inte stå förpackningsdatum på paketet? :)
  • Drömmenomfler

Hej på er e det någon av er som har lågt blodtryck? Jag har 90/67 och 107/69
    Lovar att de e karusell i skallen
    Har bf 8/7

• Tellan81

Hej! Jag har precis plussat och inge ens berättat för mannen än, det ska jag göra imorgon när han fyller år! Jag är 35 år, från Stockholm. Gravid med mitt tredje barn. V3+3. Finns det någon fb grupp som är hemlig?

• Thorax

Det finns en hemlig fb grupp. Jag bryn inte hur man länkar på mobilen men sök upp den andra BF juli tråden så står det där hur man kommer med

• FrökenMp
    josefinekn skrev 2016-11-02 14:31:13 följande:

Brukar det inte stå förpackningsdatum på paketet? :)

Det kanske det gör. Har inte tänkt så långt, haha. Tack:)
  • TheFallenOne

Ser att flertalet väntar nummer tre. Några nummer ett. Men hur är det med er andra? Vilket nummer i barnaskaran har era små ärtor?

• josefinekn
    TheFallenOne skrev 2016-11-02 17:41:13 följande:

Ser att flertalet väntar nummer tre. Några nummer ett. Men hur är det med er andra? Vilket nummer i barnaskaran har era små ärtor?

Jag väntar andra :)
  • Gameofthrones123
    sjmw skrev 2016-11-02 13:40:51 följande:

Hej. Nyss plussat. Bf början av juli. Lite chockad, då jag inte fått mens sedan jag sluta med p-piller i mars. Men glad! Och samtidigt livrädd då min förra graviditet, förra året, var tuff och hade en traumatisk förlossning.

Tog ett test då jag mått så dåligt de senaste dagarna, vilket jag INTE gjorde med sonen..

Går gärna med i Facebookgrupp

Ajdå på vilket sätt dramatisk? Mina har varit långa och när min senaste kom ut så var hon helt blå och med takypne så de sprang iväg med henne nästan direkt sen fick hon ligga med cpap ett par dygn.. det var jobbigt och jag är lite rädd att det ska bli så igen
  • carosan
    TheFallenOne skrev 2016-11-02 17:41:13 följande:

????????Väntar andra :)
  • småvildingar
    Gameofthrones123 skrev 2016-11-02 12:05:46 följande:

Underbart :) har du också en av varje? Är redan så galet nyfiken på könet haha men ska inte kolla denna gång!

Har två pojkar sedan innan. Tror nog det är en tredje liten pojk :D
Svar på tråden BF juli 2017