BF juli 2017
Någon annan som har plussat nyligen med BF juli och vill följas åt?
Någon annan som har plussat nyligen med BF juli och vill följas åt?
Har läst lite om vad man får och inte får äta. Vissa ostar får man äta om dom är nyförpackade... Hur vet man det liksom?! Jag älskar ju mozzarella tex och har köpt det men vet inte om den är nyförpackad? Haha
Hej på er e det någon av er som har lågt blodtryck? Jag har 90/67 och 107/69
Lovar att de e karusell i skallen
Har bf 8/7
Hej! Jag har precis plussat och inge ens berättat för mannen än, det ska jag göra imorgon när han fyller år! Jag är 35 år, från Stockholm. Gravid med mitt tredje barn. V3+3. Finns det någon fb grupp som är hemlig?
Det finns en hemlig fb grupp. Jag bryn inte hur man länkar på mobilen men sök upp den andra BF juli tråden så står det där hur man kommer med
Brukar det inte stå förpackningsdatum på paketet? :)
Ser att flertalet väntar nummer tre. Några nummer ett. Men hur är det med er andra? Vilket nummer i barnaskaran har era små ärtor?
Ser att flertalet väntar nummer tre. Några nummer ett. Men hur är det med er andra? Vilket nummer i barnaskaran har era små ärtor? ![]()
Hej. Nyss plussat. Bf början av juli. Lite chockad, då jag inte fått mens sedan jag sluta med p-piller i mars. Men glad! Och samtidigt livrädd då min förra graviditet, förra året, var tuff och hade en traumatisk förlossning.
Tog ett test då jag mått så dåligt de senaste dagarna, vilket jag INTE gjorde med sonen..
Går gärna med i Facebookgrupp
Ser att flertalet väntar nummer tre. Några nummer ett. Men hur är det med er andra? Vilket nummer i barnaskaran har era små ärtor?
Underbart :) har du också en av varje? Är redan så galet nyfiken på könet haha men ska inte kolla denna gång!