• Svar på tråden BF juli 2017
  • Gameofthrones123
    GrönaDruvan skrev 2016-11-02 22:44:14 följande:

Den stämde på mig på båda mina killar innan.."ska" även bli kille nu enligt den.

När jag blev gravid i mars och förra månaden visade den att det skulle bli flicka....

På nåt sätt börjar jag tro att det kan ha varit så..kanske därför jag fick missfall, jag kanske inte kan få flickor?

Bara en spekulation..men denna gång har jag en känsla att detta frö kanske stannar.

Så kan det vara. Det är lättare också att hantera motgångar när man finner någon mening med dem :). Jag hade missfall i juni måste varit runt vecka 5+0 är idag enligt uträknaren här i 4+0. Kan inte riktigt glädjas åt de fullt ut än.. hoppas glädjen finner sig ordentligt snart, så onödigt att oroa sig..
  • småvildingar
    Gameofthrones123 skrev 2016-11-02 22:18:54 följande:

Haha jag tror med att det är en kille.. kollade på den kinesiska gravidkalendern idag också och fick det "bekräftat" ;)

Enligt den skulle mina pojkar blivit töser. Denna bebis skall bli en pojk enligt den. Vi får se ^^
  • sjmw
    Gameofthrones123 skrev 2016-11-02 18:08:53 följande:

Ajdå på vilket sätt dramatisk? Mina har varit långa och när min senaste kom ut så var hon helt blå och med takypne så de sprang iväg med henne nästan direkt sen fick hon ligga med cpap ett par dygn.. det var jobbigt och jag är lite rädd att det ska bli så igen

Blev igångsatt pga havandeskapsförgiftning och när de tog vattnet så följde navelsträngen med ovh sattes i kläm mellan öppningen och litens huvud. Så blev urakut snitt. Snabbt upp på operation och så blev jag sövd. Fick träffa sonen förns han var 4 timmar och allt var svårt att ta in. Men sonen mådde bra när han kom ut! Var inte alls påverkad på något sätt.

Kommer försöka få planerat snitt denna gång
  • AliceFrej

Hej allihopa & grattis till er ? jag är 26, min sambo 25. Är i v.6, enligt app bf 3 juli.

Äntligen gravida med vårat första barn efter 14 månaders försök, skulle börja våran ivf behandling 16 november. Men så hände detta ???? Så sjukt glad. Men som sagt, nu är man ju otroligt rädd för missfall..

Otroligt uppblåst och extremt ömma bröst. Lite mensvärk till och från, men som nu har blivit bättre.. Sover inte många timmar per natt, vaknar tidigt och är relativt pigg ändå.. Tar en c-vitamin varje morgon också, kanske är därför ????

Ska bli så spännande att följa alla & hoppas att allt kommer gå bra för oss alla ????

• AliceFrej
    AliceFrej skrev 2016-11-03 09:55:27 följande:

Hej allihopa & grattis till er ? jag är 26, min sambo 25. Är i v.6, enligt app bf 3 juli.

Äntligen gravida med vårat första barn efter 14 månaders försök, skulle börja våran ivf behandling 16 november. Men så hände detta ???? Så sjukt glad. Men som sagt, nu är man ju otroligt rädd för missfall..

Otroligt uppblåst och extremt ömma bröst. Lite mensvärk till och från, men som nu har blivit bättre.. Sover inte många timmar per natt, vaknar tidigt och är relativt pigg ändå.. Tar en c-vitamin varje morgon också, kanske är därför ????

Ska bli så spännande att följa alla & hoppas att allt kommer gå bra för oss alla ????

Alla smiley blir frågetecken.... vad tråkigt.
  • Drömmenomfler
    AliceFrej skrev 2016-11-03 09:55:27 följande:

Grattis :) vi har bf 8/7 :)
  • lizkan

Hej! Jag hoppar in här med er! Jag plussade för första gången i söndags!! :D Med beräkning på sista mens så är jag i v6+2 nu. Jag har fått två olika BF på två olika appar (26 juni och 4 juli) så antar att det kommer bli någon gång i juli. Jag och sambon är båda två 24 år gamla. Grattis till alla som precis har plussat! Det är ju en sån underbar känsla! :D

• FrökenMp
    lizkan skrev 2016-11-03 21:04:27 följande:

Hej! Jag hoppar in här med er! Jag plussade för första gången i söndags!! :D Med beräkning på sista mens så är jag i v6+2 nu. Jag har fått två olika BF på två olika appar (26 juni och 4 juli) så antar att det kommer bli någon gång i juli. Jag och sambon är båda två 24 år gamla. Grattis till alla som precis har plussat! Det är ju en sån underbar känsla! :D

grattis till er! det är verkligen en häftig känsla!

Jag är också 24 och gravid med första barnet:)
  • Beebii

Här kommer en gammal tant på 37 år (sambon 34) som just plussat med tredje barnet!

Lite brokig historia med ett första barn fött i v35 ett tidigt mf innan det andra barnet som föddes hemma på 20min. Blev oplanerat gravid för ett år sedan som även det slutade i tidigt mf och har nu försökt i ett år innan vi äntligen lyckats.

Har enl apparna bf 12-13 juli.

Har så mycket känningar denna gång, huvudvärk och illamående sen flera veckor tillbaka. Efter bim kom molvärken som strålar ut i höfter och ben. Ökad hunger, ökad sexdrift och en minnesförlust som heter duga! Glömmer saker i samma sekund jag gör dom!

Hur mår ni andra här inne? Ska vi knåpa ihop en bf lista?

• Beebii

Jag börjar en bf lista så kan ni väl fylla på!

BF

12-13 juli 37 år, 2 barn 9 o 4år, 2 mf

Svar på tråden BF juli 2017