• Svar på tråden BF juli 2017
  • GrönaDruvan
    småvildingar skrev 2016-11-02 20:49:48 följande:
    Har två pojkar sedan innan. Tror nog det är en tredje liten pojk :D
    Är också helt säker på en till liten pojk och han kommer isåfall vara såååå efterlängtad!!
  • Thorax

Haha tror på kille här oclså faktiskt, blir svårt att låta bli att köpa massa blått :D

• Gameofthrones123

Haha jag tror med att det är en kille.. kollade på den kinesiska gravidkalendern idag också och fick det "bekräftat" ;)

• anas998

Jag väntar andra barnet. Har inga känningar än varesig på graviditet eller kön men förra graviditeten drömde jag att det var en tjej och det blev en liten flicka så jag väntar på drömmarna :)

• TheFallenOne
    anas998 skrev 2016-11-02 22:27:01 följande:

Jag väntar andra barnet. Har inga känningar än varesig på graviditet eller kön men förra graviditeten drömde jag att det var en tjej och det blev en liten flicka så jag väntar på drömmarna :)

Spännande! Själv hade jag mest på känn med första. De andra har jag inte känt så mycket av. Mest gått på vad andra tror. :-P

Får se vad det blir den här gången. Men det borde ju vara dags för en grabb. :-P
  • GrönaDruvan
    Gameofthrones123 skrev 2016-11-02 22:18:54 följande:

Haha jag tror med att det är en kille.. kollade på den kinesiska gravidkalendern idag också och fick det "bekräftat" ;)

Den stämde på mig på båda mina killar innan.."ska" även bli kille nu enligt den.
    När jag blev gravid i mars och förra månaden visade den att det skulle bli flicka....
    På nåt sätt börjar jag tro att det kan ha varit så..kanske därför jag fick missfall, jag kanske inte kan få flickor?
    Bara en spekulation..men denna gång har jag en känsla att detta frö kanske stannar.
Svar på tråden BF juli 2017