Maran73 skrev 2017-05-16 13:39:03 följande:
Ok. Jag skulle skicka ett mejl med "attention" till båda läkare, markera som hög prio (om din mejlserver tillåter) och skriva "jag tänker ta den lägre dosen punkt slut!". För det verkar vara det NI vill??
Tack Maran för att du skriver och hjälper mig att reda ut tankarna!!! skrivit till de två ggr nu (kan inte spama dem mer men det var bra förslag annars att skriva till båda) och väntar med spänning på svar!! Jag vet ej vad jag vill på ett sätt kör jag gärna 450 OM de kan ge en bra medicinsk förklaring till det annars kör jag 225 som det var bestämt då vi fick en bra förklaring till det. De är läkare och jag ska väl kunna lita på att de ger oss bäst vård?
Ser också nu att jag har enbart recepet på två sprutor (hämtade bara en då de inte hade fler på apoteket) och tänkte inte alls på att kolla hur mycket de hade skrivit där. Så detta räcker ju inte långt. Då får jag igen kontakta min gyn som inte är här resten av veckan och jag hopaps at han svarar på sina mail ändå så att han kan hjälpa mig med dosen. STRUL mao :O