Sjuttiosjuan skrev 2017-07-04 10:13:12 följande:
Ja, fast det är svårt att välja också. Kan ju vara skönt att bara få en match av kliniken. Men som sagt, om vi nu ska ha anonym donator så vill jag ha så mkt info som möjligt som man kan delge sina barn om dom vill sen, man får väl se hur det blir. Finns ju inget facit, det får nog bli det som känns bäst under resans gång.
Men många kliniker matchar ju efter ditt utseende så det ordnar sig nog. Finns ju många barn som inte direkt är lika någon av deras biologiska föräldrar:)
Ska ha ett telefonmöte med en koordinator i veckan så jag kan få svar på alla frågor och försöka få ihop en ev tidplan!
Sant. Min sambos äldsta syrra liknar inte nån av föräldrarna.
Kolade på Ava Peter igår och om man väljer det första paketet för 70000 så kan ägg delas mellanmottagare i samma cykel. Så hur kan de då säga man får 2 garanterade blastisar?
Lite kul att man kunde gå in och kolla profiler !
Får man hjälp med visumansökan? Det verkade ju apkrångligt, och åka båt händer inte, då slapp man visumtvånget dock.
För vår del vet jag inte om det blir Ava, pga deras priser. Bara FET kostar ju 18.500, sen ska man dit också,plus boende. PGS 44000 om jag fattade det hela rätt, dubbelt så mycket som på andra kliniker.
Kollar på Ava Riga, och NGC i Ryssland, de har humana priser. Fast verkar vara lika duktiga.
Spännande med telefonmöte ! Då känner man verkligen att det är på g !