Sjuttiosjuan skrev 2017-07-01 09:12:41 följande:
Men vad skönt! Nu kör vi smurfen, i år ska vi bli på smällen:)
Vi kommer nog troligtvis köra med Ava Peter men ska göra jämförelser med Tjeckien (reprofit tror jag det heter) och Ava Riga.
Eftersom det blir anonym donator och för att vi är lite kontrollfreaks så vill vi veta så mkt som möjligt om donatorn och ha möjlighet att välja själva, då är det bara Ava Peter som erbjuder det. Kostar ju såklart mer men känns som om vi inte orkar bry oss om det i den allmänna konkursen:)
Var ju även på seminariet som kändes seriöst och har redan kontakt med en tjej där som verkar intresserad och svarar snabbt.
Vi ska ikväll gå igenom det som känns viktigt för oss och kontakta de andra klinikerna också.
Vi är överens om att vi vill ha anonym donator så Finland har inte varit på tal trots att min sambo är halvfinsk:)
Ja haha detta är allas vårat år:) Vi kanske kan få grupprabatt :)
Har du blivit gravid nån gång naturligt eller med ivf?
Ok, jo Ava Peter känns seriösa men duktiga ta betalt ! Jag mejlade och pratade med en av deras koordinatorer i vintras, som gav mycket bra service.
Tjeckien känns så långt bort på nåt sätt, så det blir nog inte aktuellt för oss.
Precis så är det, det får gå i den allmänna konkursen ! Så säger min sambo också.
Ni hinner nog före oss, min sambo kan bara ha en sak i huvet åt gången och det är fortfarande måla hus :) Så blir jag som får leta och presentera för honom sen.