BF vår/sommar 2017 efter IVF
Har plussat efter vårt 4 IVF och har BF 17 juli. Vore kul att följas åt med fler som plussat och ska ha barn under 2017. Kände mig inte "hemma" i vanliga BFgrupper för spontangravida så startade denna tråd
Har plussat efter vårt 4 IVF och har BF 17 juli. Vore kul att följas åt med fler som plussat och ska ha barn under 2017. Kände mig inte "hemma" i vanliga BFgrupper för spontangravida så startade denna tråd
Hej tjejer!
Länge sen jag kika in här. Har mått så dåligt med trötthet och foglossning. Samma lika fortfarande men jag njuter ändå :)
Igår gick vi in i v25 och idag var det dags för 25veckors kollen hos bm. Alla värden såg jättebra ut och bebis hjärta slog på fint. Sf måttet (man mäter livmodern) låg precis på kurvan.
Slänger in en jämförelsebild från v18 vs v25! Det växer massa nu :)
Hur mår ni? :)
Välkommen till er nya och grattis till att rul ultraljuden gått bra för er som kommit dit <3
Igår gick vi in i v25 och idag var det dags för 25veckors kollen hos bm. Alla värden såg jättebra ut och bebis hjärta slog på fint. Sf måttet (man mäter livmodern) låg precis på kurvan.
Slänger in en jämförelsebild från v18 vs v25! Det växer massa nu :)
Hur är läget med alla? :) Tänkte höra om någon mer finns på instagram? är själv flitigare där än här ;) finns på @bebisonskansplus om någon skulle vilja följas åt eller skriva via pm där :)
Skönt att allt såg bra ut! :) trist med dåligt mående :/ här är det upp och ner. Orolig. Trött. Illamående. Är i v 17 nu. Rul om 2.5 vecka. Längtar ihjäl mig! Har känt av något som eventuellt skulle kunna vara bubblan. Känts som svep och bubblor. Längtar tills magen tjoffar ut. Äntligen känns livmodern tydligt iallafall på morgonen innan morgonkissen :p
Skönt att höra att allt går bra, men jobbigt att du inte får må bra =/ Hoppas att det går över, men tur att du iaf kan njuta =)
Åh, vilken fin mage <3
Hur är läget med alla? :) Tänkte höra om någon mer finns på instagram? är själv flitigare där än här ;) finns på @bebisonskansplus om någon skulle vilja följas åt eller skriva via pm där :)
Ja men precis :) Kommer njuta av hela graviditeten trots alla krämpor! Så glad att vi får denna chans! Hur mår du?
Tack <3
Jo det är ju det :)
jag hoppas verkligen det! längtar ihjäl mig nu haha. Vill bara kika in och se att allt ser bra ut :) Tycker mig jag känt sprattel då och då som jag iallafall vill tro är bubblan! Igår när vi var på bio kändes det som en hel del sprattel! <3
meh haha vad kul :D
Ja det gör du rätt i - visst är det fantastiskt Är först nu det har börjat sjunka in att det faktiskt lyckades för oss, efter att ha gått i flera år utan att lyckas på egen hand
Jag mår oförskämt bra. Mådde lite illa i början men det gick över och nu märker jag knappt något, förutom att magen växer, kläder klämmer och jag kan ha lite "växtvärk" i magen