Orolig87 skrev 2017-01-10 13:55:09 följande:
Hej! Har Bim 13,14,15 Mest sannolikt 14. Har känt mig helkonstigt ända sedan ägglossning den 31:a och har symptom som yrsel, mensvärk som i princip varit konstant sedan ägglossning, och ömma bröst till och från. För att inte tala om alla psykiska nojor, kan inte sova osv. Testat 3 gånger med ett billigt test från Nairobi där jag bor just nu och igår tyckte jag att jag kunde se en skugga när jag höll det mot lampan, mycket osäkert. Har sköldkörtelssjukdom och varje fiber i mig vill ha barn, och jag vet att det är aningen svårare för mig. Men samtidigt vet jag inte vad jag ska göra om jag är gravid eftersom jag är i Nairobi och jag vill ha en så säker graviditet som möjligt med noga koll på hormonerna.
I vanliga fall, om jag mått som vanligt hade jag släppt det här och accepterat testet på bim-5 som negativt men nu kan jag inte det.
Kan någon hjälpa mig att se lite klart på detta oavsett vad resultatet blir?
Har också BIM 14/1, förra veckan tyckte jag mig ha känningar, som sen plötsligt bara försvann.
Och precis som vanligt dök spottings upp en vecka innan BIM.
Däremot har dom nu nästan försvunnit, och jag hoppas självklart på att det var ägget som fäste... men jag är rätt säker på att mensen dyker upp på lördag tyvärr.
Har bestämt att inte testa förrän dess :)