Nykär15 skrev 2017-01-11 10:38:01 följande:
Åh tack! Har BIM först den 16:e så är ju ett tag kvar, men ska ju gå ta från ÄL+8 och jag är på 9 idag så testade, kan vara för tidigt eller så är det helt enkelt inte nåt. Får testa om ett par dagar igen :)
Intressant få se jämförelse på dessa iaf då jag inte har någon erfarenhet från dem sen innan så det var skoj se att du hade plussat även med det. Undra varför de gjort orange plast på testen, känns ju jättekrångligt att titta genom?
Grattis igen till fint plus!
Ingen fara :) ja men då så, då är det ju bara att vänta lite till! Jag litar inte riktigt på det där med att testa så tidigt. Dels för att det är vanligt med missfall (=mens) så tidigt och för att testen är lite opålitliga. Du ser ju att mitt är relativt svagt plus på Abblos test, och jag är på ÄL+12 idag. Så ge inte upp än :D ja jättekonstig färg på plasten verkligen! Sen skulle man vänta 10-15 min på resultatet, det är ju ganska länge liksom.
HoppasPåEnTill skrev 2017-01-11 10:49:47 följande:
Grattis!
polly82 skrev 2017-01-11 10:35:18 följande:
Massa grattis!!! <3 Och lycka till! Vad sa killen? :)
Tack <3 han bara skrattade och sa typ "haha de funkar!". Haha :D tyvärr är vi på olika orter för tillfället och det kändes ju lite konstigt. Men han har typ lika bra koll på min cykel som jag så han visste ju att jag skulle testa :P lite tråkigt att ta det på telefon men. Det digitala tog jag typ bara för hans skull så han skulle se direkt :)