• michimichi

BIM Januari 2017

Tänkte skapa en bim-tråd som gäller för hela januari månad. 

Jag själv är 25 år och vi ska nu ÄNTLIGEN påbörja syskonverkstaden till vår 2 åriga tjej!

Har beräknad ÄL 6 januari, så BIM är runt 20/1. 

Någon som vill följas åt? :)

Gravid

• Svar på tråden BIM Januari 2017
  • Aspargus
    Missminks skrev 2017-01-09 19:23:05 följande:
    Ja precis! Jätteskumt, har inte haft så innan, inte så länge innan iaf..

Provade ett ägglossnings test för enligt min app skulle jag haft ägglossning igår men jag fick posetivt test redan 1/1. Man kan ju inte ha de 2 gånger..

Testade nu iaf å de va negativt men de kom ändå ett någorlunda starkt streck.. Undra varför?!
    Ägglossningstesten kan väl reagera både på ägglossning, graviditet och analkande mens så det är nog svårt att säga. Vissa har ju också alltid ett svagt streck på äl-tester (när andra har helt blankt), men det borde du ju veta om du brukar i början dagarna innan stegring? :)

Håller tummarna för att det kanske, kanske indikerar graviditet? När har du bim?
  • Tosson

Ingen lycka denna gång. Här kom mensen plötsligt två dagar för tidigt.

• vilja89

BIM-3. Taget nu vid 20.30. Tänkte väl att alla dessa symtom måste betyda något. ;)

Hoppas fröet vill stanna nu. Bf 25 september.

• Mjölk
    vilja89 skrev 2017-01-09 21:03:20 följande:

BIM-3. Taget nu vid 20.30. Tänkte väl att alla dessa symtom måste betyda något. ;)

Wee, grattis!
  • royce

Grattis! :)
  • FrökenE1985

Vad roligt för er! Grattis!
  • HoppasPåEnTill

Massa grattis!
  • Monsan

Grattis till alla ni som plussat... ÄL idag eller imorgon så bim enligt min beräkningar kring den 24 jan.. Har alltid fått ett plus på tredje försöket efter mina 4 mf.. så hoppas på det denna gång oxå.. :)..

• elmaka
    Nyponros399 skrev 2017-01-09 08:06:18 följande:

Här dog hoppet för en september bebis imorse, rosa på pappret två dagar för tidigt! Så nu väntar jag på att mensen ska komma igång ordentligt inför ett nytt försök! Hoppas få se många fina plus för er iaf denna månad!<3 ska passa på att försöka gå ner något kilo nu!:)

Håller tummarna att ditt plus snart kommer!
  • Hallonfrossa

Åh! Stort grattis :)
Svar på tråden BIM Januari 2017