Hej på er alla!
Jag har hängt med tråden ett tag men inte skrivit något tidigare. Det har varit intressant att följa med er alla, bl.a. vad ni haft för symtom, ÄL-tester (helt nytt område för mig), när ni testat, vilka test ni använt osv, så tänkte nu dela med mig av mina egna erfarenheter också.
Jag plussade i måndags på ÄL+11 med CB plus vanligt test (alltså inte testa-tidigt). Ett relativt svagt med ändå helt tydligt plus fick jag då. Testade också dagen före på ÄL+10 med CB digitalt men då var det negativt. Bilden jag sätter med här är av testen jag tog i morse på BIM+1, och nu vågar jag väl tro på att jag faktiskt är gravid!!! 
Jag har haft riktigt kraftiga symtom ända sen ÄL+5 och därför började jag testa mig redan före BIM. Har haft ihållande molvärk, stick och drag i magen, tryck i underlivet, ömma bröst, m.m., m.m. Jag har sedan sonen föddes (2012) haft väldigt känslig livmoder (känner t.ex. exakt av när jag har ÄL och kände ofta av min hormonspiral när jag hade den) och antar det är därför jag började känna symtom så tidigt.
Hur som helst, det här var vårt första försök och om allt går bra blir det vårt andra barn. Sonen blev också till på första försöket, den graviditeten förlöpte helt problemfritt och jag har aldrig haft t.ex. mf. Ändå är jag nu stundvis väldigt orolig för att nåt ska gå snett. Det känns på något vis som att det gått för "lätt" det här. Försöker att inte fundera så mycket utan låta tiden utvisa. Lättare sagt än gjort! 
Grattis till er andra här som plussat och lycka till till er som ännu väntar på plusset!